  • 1. Data: 2002-06-08 18:33:16
    Temat: Wirtualny Sklep - rewelacyjna oferta, kup już dziś
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jedyna możliwość, aby bezprowizyjnie skorzystać z pieniędzy w Inteligo, to
    zakupy "Płacę przelewem" m.in. w Wirtualnym Sklepie. Właśnie przeglądam sobie
    ofertę płyt CD i znalazłem taki ciekawy produkt w bardzo niskiej cenie:

    <A
    HREF="http://www.ws.pl/muzyka/index.htmlpid=11456&s=
    a3d0114f119c45">http://www.w
    s.pl/muzyka/index.html?pid=11456&s=a3d0114f119c45</A

  • 2. Data: 2002-06-08 18:41:16
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    > http://www.ws.pl/muzyka/index.html?pid=11456&s=a3d01
    14f119c45

    Ile?!

  • 3. Data: 2002-06-08 18:41:27
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Zaledwie 1 464 PLN za płytę CD to naprawdę niewiele. Chyba sobie kupię ... :-)

  • 4. Data: 2002-06-08 19:52:59
    Od: "Gregry" <g...@p...onet.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote

    > Zaledwie 1 464 PLN za płytę CD to naprawdę niewiele. Chyba sobie kupię ...
    :-)

    Czy mnie cos ominelo, czy moze inflacja ostatnio troszke wzrosla?

    A w ogole to witam wszystkich na grupie. To moj pierszy post. Czytam od pol
    roku :)

    --
    ### Z pozdrowieniami,
    ### Grzegorz Szymanski

  • 5. Data: 2002-06-08 21:07:08
    Od: "Jerzy Czepek" <j...@p...onet.pl>

    > Zaledwie 1 464 PLN za płytę CD to naprawdę niewiele. Chyba sobie kupię ...
    :-)

    Tak to naprawdę doskonała cena dla konesera
    Są tam też inne płyty w tej doskonałej cenie
    Chcę kupić po raz drugi:-)))

    http://www.ws.pl/muzyka/index.html?pid=11355&s=a3d02
    729b62a3c

    1.464,00 PLN
    nośnik: CD
    wydawca: UNIVERSAL
    rok wydania: 1998

  • 6. Data: 2002-06-09 06:27:27
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Czepek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chcę kupić po raz drugi:-)))
    >
    > http://www.ws.pl/muzyka/index.html?pid=11355&s=a3d02
    729b62a3c

    > 1.464,00 PLN
    > nośnik: CD
    > wydawca: UNIVERSAL
    > rok wydania: 1998

    oczywiscie zaplacisz za to KK ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-06-09 07:27:29
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Zaledwie 1 464 PLN za płytę CD to naprawdę niewiele. Chyba sobie kupię ...
    :-)

    "Sa rzeczy, ktorych nie mozna kupic. Za reszte zaplacisz karta..."

  • 8. Data: 2002-06-09 07:33:01
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > "Sa rzeczy, ktorych nie mozna kupic. Za reszte zaplacisz karta..."

    EC/MC ;-D

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-06-09 07:34:49