eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankieCard i debetówka AliorSync › Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: osa <o...@g...pl.ee>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
    Date: Wed, 20 Jun 2012 22:00:30 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <jrta4g$jhu$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c...@g...com>
    <jrt8ig$sdt$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.95.235.36
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1340222416 20030 109.95.235.36 (20 Jun 2012 20:00:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jun 2012 20:00:16 +0000 (UTC)
    X-User: osa123osa
    In-Reply-To: <jrt8ig$sdt$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:13.0) Gecko/20120614
    Thunderbird/13.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:573870
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-06-20 21:34, osa pisze:
    > W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
    >> Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez
    >> eCard? Mi odrzuca wszelkie płatności....
    >
    >
    > Wystąpił błąd w połączeniu z systemem autoryzacji.
    > Powodem błędu mogą być problemy z komunikacją z Twoim bankiem.
    > Prosimy spróbować jeszcze raz lub dokonać płatności inną kartą.
    >
    >
    > Ten synec jeszcze się musi trochę od tatusia nauczyć...


    Próbuję zgłosić problem na czacie wirtualnego oddziału:


    JA: Czy oznacza to, że zgłoszenie problemu w tym kanale komunikacji jest
    bezskuteczne i bez infolinii bank nie zajmie się problemem?

    BANKIER: Nie, poprzez kanał chat nie ma technicznej możliwości
    zgłoszenia takiej dyspozycji.

    JA: Czy to oznacza że bankier nie może zgłosić problemu technicznego?

    BANKIER: Aby zgłosić problem techniczny należy wypełnić formularz
    zgłoszeniowy który jest dostępny tylko w kanale Infolinii lub
    Wirtualnego Oddziału.

    JA: Aha.. a ja byłem przekonany że właśnie korzystam z Wirtualnego
    Oddziału... w takim razie jak się z nim połączyć?

    BANKIER: Aby połączyć się z konsultantem w Wirtualnym oddziałem proszę o
    wybranie opcji Rozmowa Video lub Rozmowa Audio.


    Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś
    jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując
    dwóch :P )

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1