  • 1. Data: 2013-04-24 12:55:07
    Temat: Wiśnia spEntana -- OT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2013/
    16/wygraj-smartfon-pentagram-monster.aspx#utm_campai
    gn=Newsletter&utm_source=Newsletter&utm_medium=Mail&
    utm_content=ArticleMoreButtons

    Pentagramowy smartfon do wygrania.
    Antydepresyjne rozwiązanie warte 4100 mAh.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-04-24 14:15:03
    Temat: Re: Wiśnia spEntana -- OT
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W dniu środa, 24 kwietnia 2013 12:55:07 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    >napisał:
    "Wystarczy na adres mailowy p...@k...pl przesłać odpowiedź na pytanie
    "Która z funkcji telefonu Pentagram MONSTER [P430-1] jest według Ciebie
    najistotniejsza i dlaczego?"
    Pisać to TRy lubisz- dużo i na rózne tematy więc masz szanse na smaretfona- tylko
    zaznacz im że to co w nawiasach piszesz nie wolno im czytac;)

  • 3. Data: 2013-04-24 14:17:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 14:15:03 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Pisać to TRy lubisz- dużo i na rózne tematy więc masz szanse na smaretfona-
    Napisz im jaka funkcja smarfona dla Ozorowskiego by najbardziej przydatna była;)

  • 4. Data: 2013-04-24 23:18:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 8...@g...co

    : Napisz im jaka funkcja smarfona dla Ozorowskiego by najbardziej przydatna była;)

    [możliwość zamiany na pieniądze lub władzę bądź seks -- to oczywiste]

    Zamierzam zgłębiać ten problem, aby dać wyczerpującą odpowiedź.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-04-24 23:19:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" e...@g...co

    : Pisać to TRy lubisz- dużo i na rózne tematy więc masz
    : szanse na smaretfona- tylko zaznacz im że to co
    : w nawiasach piszesz nie wolno im czytac;)

    [W jakim celu pisać coś, co jest oczywiste?]

  • 6. Data: 2013-04-25 08:58:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 23:18:14 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > [możliwość zamiany na pieniądze lub władzę bądź seks -- to oczywiste]
    Ozorowski chciał od Ciebie pieniędzy, władzy i seksu?

  • 7. Data: 2013-04-25 14:00:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 9...@g...co

    > [możliwość zamiany na pieniądze lub władzę bądź seks -- to oczywiste]

    : Ozorowski chciał od Ciebie pieniędzy, władzy i seksu?

    [skąd takie głupie myśli ludzi nachodzą? Ozorowski chce
    pieniędzy, władzy i seksu, ale czy on chce seksu ode mnie
    lub ze mną? pieniedzy ode mnie chce -- to jasne, ale
    żeby seksu ode mnie?]

    Drogie dziecko, bądź wierne swej religii i miej nadzieję
    w Panu, ale na mnie (i moich rodziców) nie licz -- firma
    Elis (oczko w głowie Jana Pawła II) nie dała (i nie da)
    nikomu szczęścia. I ja nie dam już nikomu szczęścia za
    darmo, gdyż mam uszkodzony kręgosłup. Można mnie długo
    (i namiętnie) przeklinać i zaklinać, ale świetlanej
    przyszłości z tego nie będzie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-04-25 14:36:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 14:00:04 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]
    >
    > darmo, gdyż mam uszkodzony kręgosłup. Można mnie długo
    >
    > (i namiętnie) przeklinać i zaklinać, ale świetlanej

    Ok. Wyjaśnienia przyjmuję
    Prosze uścisnij w moim imieniu ręke Ozorowskiemu.

  • 9. Data: 2013-04-25 16:09:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" f...@g...co

    : Ok. Wyjaśnienia przyjmuję
    : Prosze uścisnij w moim imieniu ręke Ozorowskiemu.

    Prośba odrzucona. :) [nie zbliżaj się do grzechu, aby cię nie ukąsił jak wąż]

    Z woli Ozorowskiego niszczono moje życie -- gdyż (wg Kościoła)
    nie czciłem rodziców. Obecnie moja matka ma złamania kręgosłupa
    (ponoć w siedmiu miejscach -- ja nie jestem lekarzem i powtarzam
    to, co mi powiedziano, opierając się o wyniki badań) i dyskopatie
    oraz masę innych (w tym groźnych) chorób. Ojciec ma równie źle. To
    efekty współpracy rodziców z Kościołem, w tym i z Orozowskim
    za pośrednictwem Rabiczki.

    Papież Franciszek całuje zmarnowane dziecko -- ale pieniądze
    pochodzące z handlu wódką pobiera, choć to właśnie wódka jest
    sprawczynią nieszczęścia takiego dziecka. Można by powiedzieć
    -- Franciszek całuje źródło swego zysku. I nie będzie to
    złośliwe zauważenie, ale niestety prawdziwe.

    Franciszek myje nogi młodocianym przestępcom -- niejako zauważając,
    iż warto być człowiekiem złym, bo nawet jeśli trafi się za kratki,
    będzie można liczyć na umycie nóg przez najwyższego dostojnika...

    Mnie odebrano pracę na uczelni -- rzekomo w obawie o dzieciobójstwo/aborcję...
    Nie znaleziono zadnych dowodów czy chocby poszlak dokonywania przze mnie
    aborcji -- i igdy takie dowody czy choćby poszlaki nie zostaną znalezione,
    gdyz nie tylko nie jestem aborcjonista, ale jestem zdecydowanym przeciwnikiem
    aborcji ludzkiego płodu, i to od czasów, gdy mialem dosłownie kilka lat,
    a wówczas w Polsce aborcja taka była nie tylko dowolona, ale była powszechnym
    zjawiskiem -- dokonywano w Polsce około miliona aborcji rocznie pod koniec
    okresu, gdy aborcja była lepgalna w tym państwei...

    -=-

    Uściśniecie ręki Ozorowskiemu to proszenie o problemy.

    -=-

    Franciszek całuje dziecko, któremu nie można już skutecznie pomóc.
    Mnie nie wolno mieć dzieci, choć nie piję alkoholu (ostatni raz
    wypiłem na ślubie pijaka Karskiego -- ale nie jestem żadnym jego
    znajomym; byłem kierowcą kamerzysty) i paliłem tytoniu. Kościół
    (w osobie kanonika Henryka Samula -- niby głos zwykłego księdza
    nie jest głosem kościoła, ale ten ksiądz jest/był ulubieńcem Jana
    Pawła II) proponuje mi płodzenie dzieci z... pijaczką, twierdząc,
    iż cierpienie, jakie zniosę, wypracuje mi łaski w niebie...

    Z człowieka wesołego, mającego przed sobą dobra przyszłość,
    stałem się nikim -- a sprawcą tego stanu jest polityka Ozorowskiego
    wdrażana przez proboszcza Rabiczko, papieskiego honorowego prałata...

    Z najlepszego (w swej klasie) pracownika białostockiej uczelni
    państwowej stałem się pariasem budzącym obrzydzenie nawet pijaków
    i ludzi (co tu dużo gadać) bezwartościowych, bo jeśli człowiek poza
    paleniem papierosów i popijaniem piwa nie umie nic wykombinować, to
    jest degeneratem, choć rzekomo niesie dla społeczeństwa pieniądze
    akcyzowe!

    -=-

    Można powtarzać w nieskończoność -- Kościół rzymskokatolicki jest
    święty, ale nijak nie można znaleźć w rzeczywistości poparcia tych
    twierdzeń. Jak to ten właśnie kościół mówi -- nie to siejesz, co
    myślisz, że siejesz, ale to siejesz, co wyrasta! A wyrosło cierpienie
    rodziców, zmarnowane moje życie, nędza materialna... Na rodzinnej
    firmie zyskała moja siostra -- może dzięki tej firmie popijać,
    palić i czekać na śmierć...

    Na świat przyszedłem z reumatyzmem, chorobami skóry, wadami wzroku...
    Miałem w dzieciństwie poważne problemy z górnymi drogami oddechowymi...
    Z Boża pomocą nie tylko nie trafiłem na wózek inwalidzki (jak mogło
    się stać za sprawą reumatyzmu) ale biegałem, skakałem, bawiłem się
    z dziećmi, jeździłem rowerem (bardzo dużo i czasami bardzo szybko)
    motocyklem, samochodami... Bez jakiegokolwiek poparcia rodziny czy
    znajomych otrzymałem pracę na uczelni, gdzie szybko zyskiwałem
    sobie nowe źródła zarobku -- jak to na uczelni.

    Za sprawą Ozorowskiego pozbawiono mnie pracy (podstępnie i nieuczciwie,
    co opisywałem wielokrotnie) oraz pieniędzy, skazując moje zdrowie na
    zniszczenie.

    Astmę leczono antybiotykami, zaproponowano operowanie zdrowego kolana...

    Głód sprawił, iż straciłem mięśnie, brak wentylacji -- że kolana odmawiały
    posłuszeństwa.

    Oto Kościół, oto dzieło Rydzyka, oto miłość Ozorowskiego -- astmatyka
    należy ,,leczyć'' brakiem wentylacji a reumatyka należy leczyć nadmiarem wilgoci!!

    Uszkodzone kolana i brak mięśni (mięśnie nie odbudowują się szybko) doprowadziły do
    uszkodzeń kręgosłupa.

    -=-

    Parlamentarzyści biorą pieniądze za swoją pracę -- także za uchwalanie
    prawa o wentylacji. Niestety nie wolno pod żadnym pretekstem wprowadzać
    w życie tych praw, które polscy parlamentarzyści ustanawiają. :)

    -=-

    Dzięki mnie w roku 2000 rodzinna firma zarabiała dziennie 10kpln.
    Decyzją Rabiczki zostałem pozbawiony wpływów w tej firmie, co
    sprawiło, że w miejsce dobrobytu jest nędza.

    Kilkanaście lat temu jadłem dziennie około 6 tysięcy kcal.
    (jak górnik) Ale Rabiczce nie spodobało się to -- nakłoniono
    mnie siłą do jedzenia ,,normalnego''.

    -=-

    Można spokojnie powiedzieć (i napisać) że obowiązującą w Polsce religią
    jest satanizm a hitleryzm czy faszyzm to obecny polski kierunek polityczny.

    -=-

    Szczęściem dla mnie jest wojna Kościelna-rządowa. :)
    I ,,najgorsze' -- nijak nie mogę znaleźć winy Boga.
    Dopiero ujawnienie prowadzenia wojny Kościoła przeciwko
    mnie dało mi możliwość życia. Co więcej -- masa ludzi
    dziś przeklina Kościół, gdyż przed laty ja tych ludzi
    ratowałem z opresji, podczas gdy teraz, mając uszkodzony
    kręgosłup, mogę co najwyżej popatrzeć spokojnie...

    -=-

    Jeśli uważasz, że astmatyka należy truć a reumatyka należy trzymać
    w wilgoci -- Kościół jest miejscem, w którym będziesz czuł się jak
    w niebie. ;) Podobnie przed kilkudziesięcioma laty państwo Hitlera
    uważało, że żydów trzeba truć w imię Boże. Tamta cywilizacja niby
    została pokonana, ale obecna -- chyba nadal zabrania naprawiania
    wentylacji czy zwracania czyjejś własności wlaścicielowi.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Z refundacji (in vitro) mogą skorzystać kobiety w wieku do 40 roku
    życia. Refunduje to państwo, lecząc rzekomą bezpłodność kobiet, ale
    nie refunduje to państwo leków ratujących życie cukrzykom. Po co jest in vitro?
    Zazwyczaj po to, aby kobiety odkładały rodzenie na czas, gdy są zbyt stare. :)