  • 11. Data: 2013-09-12 18:31:04
    Temat: Re: Wiśnie w ING
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    ja czekam ale do konca wrzesnia bo spelnilem dopiero w sierpniu :)
    oby dali 200 :)

    Piotr

  • 12. Data: 2013-09-12 19:13:06
    Od: pI <u...@1...pl>

    Thu, 12 Sep 2013 18:31:04 +0200, na pl.biznes.banki, PiotrF napisał(a):

    > ja czekam ale do konca wrzesnia bo spelnilem dopiero w sierpniu :)
    > oby dali 200 :)

    Mają czas do końca września, ale u mnie o dziwo dali już wczoraj.

    --
    pI

  • 13. Data: 2013-09-12 19:36:48
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    U mnie tak samo.

    Z tego co czytam, zamknięcie rachunku jest możliwe tylko w oddziale?
    Chciałbym dożyć czasów, kiedy będzie to można robić online :)

  • 14. Data: 2013-09-13 11:26:36
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 19:36:48 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
    > U mnie tak samo.
    Z tego co czytam, zamknięcie rachunku jest możliwe tylko w oddziale?
    > Chciałbym dożyć czasów, kiedy będzie to można robić online :)

    Ja też chciałbym tego... Póki co tylko oszczędne można zamknąć z poziomu systemu.

    A główne można też korespondencyjnie, ale tylko za notarialnym poświadczeniem
    podpisu. Poza tym konsultanci/doradcy bardzo mało o tym wiedzą, bo to raczej rzadko
    używana forma wypowiedzenia...