eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › BGŻ - skarga do KNF
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2013-08-21 20:46:13
    Temat: BGŻ - skarga do KNF
    Od: luc <b...@g...de>

    Dostałem pocztą z trąbka takie coś:

    ========================
    W odpowiedzi na Pana skargę z dnia 11 lipca 2013r., która wpłynęła do Banku BGZ
    za pośrednictwem Komisji Nadzoru Finansowego w dniu 29 lipca 2013r. informujemy,
    że w dniu 10 lipca 2013r. został zidentyfikowany błąd operacyjny, polegający na
    niewłaściwym
    naliczeniu premii w ramach Programu "Premia+", W celu wyeliminowania tego błędu,
    podjęto
    działania naprawcze, skutkujące wycofaniem uprzednio zaksięgowanej kwoty premii oraz
    zaksięgowaniem premii w prawidłowej wysokości, po ponownym zweryfikowaniu spełnienia
    warunków uczestnictwa w Programie oraz naliczenia i wypłaty premii, w świetle
    aktualnie
    obowiązującego Regulaminu Programu "Premia+);.
    W związku ze spełnieniem przez Pana w cyklu 28 maja - 27 czerwca 2013 r.
    warunków określonych w ww. Regulaminie, premia w wysokości 50 zł została zaksięgowana

    na Pana rachunku w dniu 11 lipca 2013 r.
    Odnosząc się do Pana obaw o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na
    rachunkach w naszym Banku chcielibyśmy zapewnić, że korekta błędu w dniu
    10 lipca 2013 r. była sprostowaniem nieprawidłowości, zaistniałej w realizacji
    zlecenia przez
    Bank BGZ, a rachunki Klientów, którzy spełnili warunki określone w Regulaminie
    programu
    premiowego, zostały niezwłocznie uznane należną kwotą.
    Dziękując za zgłoszone uwagi pragniemy zapewnić, iż jednym z podstawowych celów
    naszej działalności jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Informujemy
    jednocześnie,
    że Bank BGi podjął działania. mające na celu uniknięcie podobnych zdarzeń w
    przyszłości.
    Bardzo przepraszamy za niedogodności, na jakie został Pan narażony w związku z
    zaistniała sytuacją oraz wyrażamy nadzieję, że zdarzenie to nie wpłynie negatywnie na

    dalszą Pana współpracę z naszym Bankiem.
    Informujemy jednocześnie, że kopia niniejszego pisma przesłana została
    wiadomości Komisji Nadzoru Finansowego.
    ========================

    "Błąd operacyjny", hehe...


    pzdrwm
    luc

    'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)


  • 2. Data: 2013-08-22 08:56:27
    Temat: Re: BGŻ - skarga do KNF
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:46:13 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > Dostałem pocztą z trąbka takie coś:

    Też dostałem. Słowa oczywiście nie ma na temat meritum - że ruchów na
    rachunku nie ma w historii.

    AK


  • 3. Data: 2013-08-22 10:16:15
    Temat: Re: BGŻ - skarga do KNF
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 20:46:13 UTC+2 użytkownik luc napisał:
    > Dostałem pocztą z trąbka takie coś:
    >
    >
    >
    > ========================
    >
    > W odpowiedzi na Pana skargę z dnia 11 lipca 2013r., która wpłynęła do Banku BGZ
    >
    > za pośrednictwem Komisji Nadzoru Finansowego w dniu 29 lipca 2013r. informujemy,
    >
    > że w dniu 10 lipca 2013r. został zidentyfikowany błąd operacyjny, polegający na
    niewłaściwym
    >
    > naliczeniu premii w ramach Programu "Premia+", W celu wyeliminowania tego błędu,
    podjęto
    >
    > działania naprawcze, skutkujące wycofaniem uprzednio zaksięgowanej kwoty premii
    oraz
    >
    > zaksięgowaniem premii w prawidłowej wysokości, po ponownym zweryfikowaniu
    spełnienia
    >
    > warunków uczestnictwa w Programie oraz naliczenia i wypłaty premii, w świetle
    aktualnie
    >
    > obowiązującego Regulaminu Programu "Premia+);.
    >
    > W związku ze spełnieniem przez Pana w cyklu 28 maja - 27 czerwca 2013 r.
    >
    > warunków określonych w ww. Regulaminie, premia w wysokości 50 zł została
    zaksięgowana
    >
    > na Pana rachunku w dniu 11 lipca 2013 r.
    >
    > Odnosząc się do Pana obaw o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na
    >
    > rachunkach w naszym Banku chcielibyśmy zapewnić, że korekta błędu w dniu
    >
    > 10 lipca 2013 r. była sprostowaniem nieprawidłowości, zaistniałej w realizacji
    zlecenia przez
    >
    > Bank BGZ, a rachunki Klientów, którzy spełnili warunki określone w Regulaminie
    programu
    >
    > premiowego, zostały niezwłocznie uznane należną kwotą.
    >
    > Dziękując za zgłoszone uwagi pragniemy zapewnić, iż jednym z podstawowych celów
    >
    > naszej działalności jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Informujemy
    jednocześnie,
    >
    > że Bank BGi podjął działania. mające na celu uniknięcie podobnych zdarzeń w
    przyszłości.
    >
    > Bardzo przepraszamy za niedogodności, na jakie został Pan narażony w związku z
    >
    > zaistniała sytuacją oraz wyrażamy nadzieję, że zdarzenie to nie wpłynie negatywnie
    na
    >
    > dalszą Pana współpracę z naszym Bankiem.
    >
    > Informujemy jednocześnie, że kopia niniejszego pisma przesłana została
    >
    > wiadomości Komisji Nadzoru Finansowego.
    >
    > ========================
    >
    >
    >
    > "Błąd operacyjny", hehe...
    >
    >
    >
    >
    >
    > pzdrwm
    >
    > luc
    >
    >
    >
    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    >
    > Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

    "Informujemy w imieniu naczelnego chirurga Banku i Ordynatora Oddziału Nacinania
    Klientów, że zejście pana kolegi klienta to skutek błędu operacyjnego"
    he he
    Nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi.
    Lubię te sformułowania - błąd operacyjny, nie ma Pan racji, ale ze względu na dobre
    relacje, itd


  • 4. Data: 2013-08-22 22:33:50
    Temat: Re: BGŻ - skarga do KNF
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "luc" b...@g...co
    m

    : Dziękując za zgłoszone uwagi pragniemy zapewnić, iż jednym z podstawowych celów
    : naszej działalności jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Informujemy
    jednocześnie,

    Nisko cenią nasze potrzeby...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 5. Data: 2013-08-22 22:59:43
    Temat: Re: BGŻ - skarga do KNF
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 22 Aug 2013 08:56:27 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Też dostałem. Słowa oczywiście nie ma na temat meritum - że ruchów na
    > rachunku nie ma w historii.

    Jak swoją skargę* na Synka złożyłem to też mnie zastanawiał cały ten
    proces i co z tym dalej. Skarga jest i KNF uderza do banku a ten
    odpowiada - zazwyczaj pierdoły i nie na temat ale co dalej? Skarżyć się
    do KNF na odpowiedź na skargę?

    * poskarżyłem się że czekałem ponad 30 dni (roboczych oczywiście jak to w
    Synku) na odpowiedź na reklamację i nic - no a Synek odpowiedział, że nic
    nie mógł zrobić przez 30 dni, bo nie dałem im pisma o którym nic nie ma w
    ich regulaminie, nie ma go na stronie banku ale klient ma wiedzieć aby je
    dołączyć do reklamacji.


    --
    xbartx

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1