-
1. Data: 2013-08-21 20:46:13
Temat: BGŻ - skarga do KNF
Od: luc <b...@g...de>
Dostałem pocztą z trąbka takie coś:
========================
W odpowiedzi na Pana skargę z dnia 11 lipca 2013r., która wpłynęła do Banku BGZ
za pośrednictwem Komisji Nadzoru Finansowego w dniu 29 lipca 2013r. informujemy,
że w dniu 10 lipca 2013r. został zidentyfikowany błąd operacyjny, polegający na
niewłaściwym
naliczeniu premii w ramach Programu "Premia+", W celu wyeliminowania tego błędu,
podjęto
działania naprawcze, skutkujące wycofaniem uprzednio zaksięgowanej kwoty premii oraz
zaksięgowaniem premii w prawidłowej wysokości, po ponownym zweryfikowaniu spełnienia
warunków uczestnictwa w Programie oraz naliczenia i wypłaty premii, w świetle
aktualnie
obowiązującego Regulaminu Programu "Premia+);.
W związku ze spełnieniem przez Pana w cyklu 28 maja - 27 czerwca 2013 r.
warunków określonych w ww. Regulaminie, premia w wysokości 50 zł została zaksięgowana
na Pana rachunku w dniu 11 lipca 2013 r.
Odnosząc się do Pana obaw o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na
rachunkach w naszym Banku chcielibyśmy zapewnić, że korekta błędu w dniu
10 lipca 2013 r. była sprostowaniem nieprawidłowości, zaistniałej w realizacji
zlecenia przez
Bank BGZ, a rachunki Klientów, którzy spełnili warunki określone w Regulaminie
programu
premiowego, zostały niezwłocznie uznane należną kwotą.
Dziękując za zgłoszone uwagi pragniemy zapewnić, iż jednym z podstawowych celów
naszej działalności jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Informujemy
jednocześnie,
że Bank BGi podjął działania. mające na celu uniknięcie podobnych zdarzeń w
przyszłości.
Bardzo przepraszamy za niedogodności, na jakie został Pan narażony w związku z
zaistniała sytuacją oraz wyrażamy nadzieję, że zdarzenie to nie wpłynie negatywnie na
dalszą Pana współpracę z naszym Bankiem.
Informujemy jednocześnie, że kopia niniejszego pisma przesłana została
wiadomości Komisji Nadzoru Finansowego.
========================
"Błąd operacyjny", hehe...
pzdrwm
luc
'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)
-
2. Data: 2013-08-22 08:56:27
Temat: Re: BGŻ - skarga do KNF
Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:46:13 -0700 (PDT), luc napisał(a):
> Dostałem pocztą z trąbka takie coś:
Też dostałem. Słowa oczywiście nie ma na temat meritum - że ruchów na
rachunku nie ma w historii.
AK
-
3. Data: 2013-08-22 10:16:15
Temat: Re: BGŻ - skarga do KNF
Od: kks <k...@g...com>
W dniu środa, 21 sierpnia 2013 20:46:13 UTC+2 użytkownik luc napisał:
> Dostałem pocztą z trąbka takie coś:
>
>
>
> ========================
>
> W odpowiedzi na Pana skargę z dnia 11 lipca 2013r., która wpłynęła do Banku BGZ
>
> za pośrednictwem Komisji Nadzoru Finansowego w dniu 29 lipca 2013r. informujemy,
>
> że w dniu 10 lipca 2013r. został zidentyfikowany błąd operacyjny, polegający na
niewłaściwym
>
> naliczeniu premii w ramach Programu "Premia+", W celu wyeliminowania tego błędu,
podjęto
>
> działania naprawcze, skutkujące wycofaniem uprzednio zaksięgowanej kwoty premii
oraz
>
> zaksięgowaniem premii w prawidłowej wysokości, po ponownym zweryfikowaniu
spełnienia
>
> warunków uczestnictwa w Programie oraz naliczenia i wypłaty premii, w świetle
aktualnie
>
> obowiązującego Regulaminu Programu "Premia+);.
>
> W związku ze spełnieniem przez Pana w cyklu 28 maja - 27 czerwca 2013 r.
>
> warunków określonych w ww. Regulaminie, premia w wysokości 50 zł została
zaksięgowana
>
> na Pana rachunku w dniu 11 lipca 2013 r.
>
> Odnosząc się do Pana obaw o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na
>
> rachunkach w naszym Banku chcielibyśmy zapewnić, że korekta błędu w dniu
>
> 10 lipca 2013 r. była sprostowaniem nieprawidłowości, zaistniałej w realizacji
zlecenia przez
>
> Bank BGZ, a rachunki Klientów, którzy spełnili warunki określone w Regulaminie
programu
>
> premiowego, zostały niezwłocznie uznane należną kwotą.
>
> Dziękując za zgłoszone uwagi pragniemy zapewnić, iż jednym z podstawowych celów
>
> naszej działalności jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Informujemy
jednocześnie,
>
> że Bank BGi podjął działania. mające na celu uniknięcie podobnych zdarzeń w
przyszłości.
>
> Bardzo przepraszamy za niedogodności, na jakie został Pan narażony w związku z
>
> zaistniała sytuacją oraz wyrażamy nadzieję, że zdarzenie to nie wpłynie negatywnie
na
>
> dalszą Pana współpracę z naszym Bankiem.
>
> Informujemy jednocześnie, że kopia niniejszego pisma przesłana została
>
> wiadomości Komisji Nadzoru Finansowego.
>
> ========================
>
>
>
> "Błąd operacyjny", hehe...
>
>
>
>
>
> pzdrwm
>
> luc
>
>
>
> 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
>
> Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)
"Informujemy w imieniu naczelnego chirurga Banku i Ordynatora Oddziału Nacinania
Klientów, że zejście pana kolegi klienta to skutek błędu operacyjnego"
he he
Nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi.
Lubię te sformułowania - błąd operacyjny, nie ma Pan racji, ale ze względu na dobre
relacje, itd
-
4. Data: 2013-08-22 22:33:50
Temat: Re: BGŻ - skarga do KNF
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"luc" b...@g...co
m
: Dziękując za zgłoszone uwagi pragniemy zapewnić, iż jednym z podstawowych celów
: naszej działalności jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Informujemy
jednocześnie,
Nisko cenią nasze potrzeby...
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
5. Data: 2013-08-22 22:59:43
Temat: Re: BGŻ - skarga do KNF
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Thu, 22 Aug 2013 08:56:27 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):
> Też dostałem. Słowa oczywiście nie ma na temat meritum - że ruchów na
> rachunku nie ma w historii.
Jak swoją skargę* na Synka złożyłem to też mnie zastanawiał cały ten
proces i co z tym dalej. Skarga jest i KNF uderza do banku a ten
odpowiada - zazwyczaj pierdoły i nie na temat ale co dalej? Skarżyć się
do KNF na odpowiedź na skargę?
* poskarżyłem się że czekałem ponad 30 dni (roboczych oczywiście jak to w
Synku) na odpowiedź na reklamację i nic - no a Synek odpowiedział, że nic
nie mógł zrobić przez 30 dni, bo nie dałem im pisma o którym nic nie ma w
ich regulaminie, nie ma go na stronie banku ale klient ma wiedzieć aby je
dołączyć do reklamacji.
--
xbartx