  • 1. Data: 2002-07-03 09:42:01
    Temat: Witam!
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    Jestem nowy na tej grupie (Czy jest jakies faq?).
    Nazywam sie Krzysztof Szpunar.
    Mieszkam w Krakowie.
    ROR w BPH :)
    Tematyka bankowosci interesuje sie od niedawna.
    Jesli bede poruszal jakies wczesniej wyjasniane kwestie - wybaczcie. Nie
    jestem w stanie przegladnac 11 tys. archiwalnych wiadomosci :)

    Na razie tyle.
    Pozdrawiam
    Krz

  • 2. Data: 2002-07-03 10:22:56
    Temat: Re: Witam!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szpunar" <
    > Jestem nowy na tej grupie (Czy jest jakies faq?).
    > Nazywam sie Krzysztof Szpunar.
    > Mieszkam w Krakowie.
    > ROR w BPH :)

    FAQ jest na http://www.faq4pbb.prv.pl/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-04 06:50:19
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szpunar" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie,
    >
    > Jestem nowy na tej grupie (Czy jest jakies faq?).
    > Nazywam sie Krzysztof Szpunar.

    Witam rowniez.

    > Jesli bede poruszal jakies wczesniej wyjasniane kwestie - wybaczcie. Nie
    > jestem w stanie przegladnac 11 tys. archiwalnych wiadomosci :)

    Niestety zawsze znajdzie sie jakis idiota, ktory na grzecznie
    zadane pytanie zdobedzie sie na genialna odpowiedz typu:
    zajrzyj do archiwum, sprawa ktora poruszasz byla
    juz omawaina itp.
    Coz, to folklor grup dyskusyjnych.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 4. Data: 2002-07-04 08:33:15
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    "WOJSAL" <w...@k...net.pl> wrote in message
> [...]

    Wyszukiwarka (np. Google) Twoim przyjacielem :-)
    Nie musisz czytać wszystkich :-)

> [...]
    > zadane pytanie zdobedzie sie na genialna odpowiedz typu:
    > zajrzyj do archiwum, sprawa ktora poruszasz byla

    Ba, po to jest archiwum, by z niego korzystać! Jeżeli pytający
    nie zadał sobie tego drobnego trudu, to nie zaszkodzi mu o tym
    przypomnieć. A że może to być nieco obraźliwe...

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 5. Data: 2002-07-04 10:24:30
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    WOJSAL napisał(a):
    > Niestety zawsze znajdzie sie jakis idiota, ktory na grzecznie
    > zadane pytanie zdobedzie sie na genialna odpowiedz typu:
    > zajrzyj do archiwum, sprawa ktora poruszasz byla
    > juz omawaina itp.
    grzeczne pytanie imo powinno byc zgodne z netykieta (...zanim zadasz
    pytanie poszukaj w faq i archiwum...)
    > Coz, to folklor grup dyskusyjnych.
    raczej stosowanie netykiety
    --
    roberts
    begin 1 wirus.exe

  • 6. Data: 2002-07-04 13:04:08
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > "WOJSAL" <w...@k...net.pl> wrote in message
    Nie

    > Wyszukiwarka (np. Google) Twoim przyjacielem :-)
    > Nie musisz czytać wszystkich :-)

    Wbrew pozorom nie jest to takie proste: pojedyncze slowa
    ktore szukasz moga byc w wielu postach.

    Nie sadze by powtorzenie pytania stanowilo jakis
    istotny problem. Wymaga jedynie dobrej woli
    odpowiadajacych. Czesto zas traktowane
    jest jako pretekst by sie na kims wyladowac,
    tylko dlatego, ze podobny problem byl poruszany
    73 dni temu, 14 godzin, 15 minut temu.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 7. Data: 2002-07-04 13:06:25
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > grzeczne pytanie imo powinno byc zgodne z netykieta (...zanim zadasz
    > pytanie poszukaj w faq i archiwum...)

    Z pewnoscia. Jednak czasami mozna czegos nie znalezc
    w archiwum. Po co wiec wyladowywac sie na kims,
    zamiast grzecznie, rzeczowo odpowiedziec?

    > raczej stosowanie netykiety

    Wszystko zalezy od intencji odpowiadajacego. Jesli jest
    zlosliwy moze i netetykiete wykorzystac do wyladowania
    sie na kims. Mozna i tak, tylko po co?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 8. Data: 2002-07-04 13:09:53
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > grzeczne pytanie imo powinno byc zgodne z netykieta (...zanim zadasz
    > pytanie poszukaj w faq i archiwum...)

    Tak na marginesie:
    czy mozna zadac pytanie o archiwum grupy, skoro to
    pytanie bylo juz zadawane?;)))

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 9. Data: 2002-07-04 13:11:12
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 04, 2002 at 03:06:25PM +0200, WOJSAL wrote:

    > Z pewnoscia. Jednak czasami mozna czegos nie znalezc
    > w archiwum. Po co wiec wyladowywac sie na kims,
    > zamiast grzecznie, rzeczowo odpowiedziec?

    A szukales? Widziales ile osob tam sie napocilo aby stworzyc od zera?
    > Wszystko zalezy od intencji odpowiadajacego. Jesli jest
    > zlosliwy moze i netetykiete wykorzystac do wyladowania
    > sie na kims. Mozna i tak, tylko po co?

    Sluchaj, kto przyszedl i prosi o pomoc? Ty czy ktos inny? Dlaczego nie
    polozysz po sobie uszu?

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-07-04 13:12:02