-
1. Data: 2002-07-03 05:03:47
Temat: Multibank - male rozczarowanie :(
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>
Witam,
jakiś czas temu zdawałem pytania odnośnie przekształcania rachunku z
Jestem na Ja, ale nie dostałem odpowiedzi. Przeszedłem się więc do
oddziału i oto co się dowiedziałem:
1. Nie można automagicznie (czytaj: podpisując aneks) przejść z konta
Jestem na Ja bądź My. Nie da się i już, bo system tego nie przewiduje.
Jednakże pracują nad tym. :-/ Jedyną możliwością jest zamknięcie
starego rachunku i otworzenie nowego.
Będzie mi to konieczne, gdyż potrzebuję ustanowić pełnomocnika, a do
Jestem nie da się przecież.
2. Jeśli przy starym rachunku miało sie kartę VC, opłaconą na rok,
to... tak zgadza się - trzeba z niej zrezygnować i wystąpić o nową.
Oczywiście wszelakie opłaty ponosi się ponownie, co czyni taką
operację zupełnie nieopłacalną.
3. Obiecanki dotyczące oddzwonienia do klienta (dysponent miał do mnie
zadzwonić z wyjaśnieniami dotyczącymi pewnej kwestii) można włożyć
między bajki. Dysponent nawet zapisał sobie, że proszę o telefon -
odzew zerowy.
Btw - czekam teraz na telefon z księgowości (lub okolic), bo naliczyli
mi jakieś karne prowizje za niedozwolony debet. Problem w tym, że
takowego nie było, bo mam dozwolony. Pewnie też nie zadzwonią...
4. Kwestia, którą miał wyjaśnić dysponent dotyczyła opłat. Mianowicie
spytałem czy jest możliwość proporcjonalnego w stosunku do czasu
wykorzystania, zapłacenia za VC, jeśli trzeba wyrobić nową, bo mają
ograniczony system. Przypuszczam, że nie, bo w sytuacji pozytywnej
odpowiedzi raczej by nie zapomniał zadzwonić.
W sumie jestem rozczarowany, a post jest negatywny.
Poza tym, po przemyśleniu, przestałem być zainteresowany zamykaniem i
otwieraniem nowego rachunku nawet jeśli by mieli mnie proporcjonalnie
za kartę obciążyć. Za dużo komplikacji by to spowodowało. Nie mam na
to czasu.
Prędzej zmienię bank.
--
Pozdrawiam,
Washko >>pacta sunt servanda<<
mail: w...@w...wytnijto.org
-
2. Data: 2002-07-03 06:29:08
Temat: Re: Multibank - male rozczarowanie :( (długie)
Od: <r...@w...pl>
No cóż, ja również mogę powiedzieć o rozczarowaniu Multibankiem. Od jakichś 3
miesięcy próbuję uczynić z Multibanku mój podstawowy bank i chyba się poddam.
Najpierw nieprawidłowo wystawiona karta (z opłatami za jej użytkowanie, choć
nie było to możliwe), później boje o przyznanie limitu kredytowego na podstawie
historii rachunku z innego banku - po trzech tygodniach (standardowo max. 2
tygodnie) nadal brak jakiejkolwiek odpowiedzi z banku. W oddziałach
(Warszawa!!!) i na Multilinii niekompetencja, udzielanie sprzecznych
informacji, spychanie odpowiedzialności na nieobecnych kolegów. No i to, co
mnie najbardziej drażni - brak odpowiedzi na prośbę o kontakt. Mógłbym nawet
usłyszeć, że jeszcze nic nie wiadomo - to jest lepsze niż kompletna olewka.
Miało być nowocześnie, sprawnie i przyjemnie, a jest tak, że chyba pozostanę
przy PKO BP Platinium.
Pozdr,
Kuba
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2002-07-03 07:54:52
Temat: Re: Multibank - male rozczarowanie :(
Od: "blad" <b...@W...pl>
Użytkownik "Tomasz Waszczynski"
> jakiś czas temu zdawałem pytania odnośnie przekształcania rachunku z
> Jestem na Ja, ale nie dostałem odpowiedzi.
a zabraniaja otwarcia nowego i pozostawienie starego rachunku
- przeciez tak byłoby najprosciej
*** blad ***
-
4. Data: 2002-07-03 10:34:49
Temat: Re: Multibank - male rozczarowanie :(
Od: BAH <b...@p...onet.pl>
On Wed, 3 Jul 2002 09:54:52 +0200, "blad" <b...@W...pl>
wrote:
>Użytkownik "Tomasz Waszczynski"
>> jakiś czas temu zdawałem pytania odnośnie przekształcania rachunku z
>> Jestem na Ja, ale nie dostałem odpowiedzi.
>
>a zabraniaja otwarcia nowego i pozostawienie starego rachunku
>- przeciez tak byłoby najprosciej
Za utrzymanie starego musiałby płacić.
Poza tym jest problem VC
BAH
-
5. Data: 2002-07-03 22:39:23
Temat: Re: Multibank - male rozczarowanie :(
Od: <p...@p...onet.pl>
Cześć,
Zgadzam się.
Dodatkowo jak już ktoś wspominał przyznano mi po ciężkich bojach linię
kredytową. A rachunek nazwali .....konto z kredytem.
Teraz jak gdzieś zanoszę lub wysyłam fax-em potwierdzenie np. przelewu to
wszyscy święci muszą wiedzież, że mam linie kredytową. To moim zdaniem złamanie
Prawa Bankowego, bo sam fakt że mam kredyt jest również tajemnicą.
Jeżeli chodzi o Multilinię, to akurat mam pozytywne wrażenia.
Cześć
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2002-07-04 05:04:41
Temat: Re: Multibank - male rozczarowanie :(
Od: "Ania" <a...@w...pl>
> Witam,
> jakiś czas temu zdawałem pytania odnośnie przekształcania rachunku z
> Jestem na Ja, ale nie dostałem odpowiedzi. Przeszedłem się więc do
> oddziału i oto co się dowiedziałem:
> 1. Nie można automagicznie (czytaj: podpisując aneks) przejść z konta
> Jestem na Ja bądź My. Nie da się i już, bo system tego nie przewiduje.
> Jednakże pracują nad tym. :-/ Jedyną możliwością jest zamknięcie
> starego rachunku i otworzenie nowego.
> Będzie mi to konieczne, gdyż potrzebuję ustanowić pełnomocnika, a do
> Jestem nie da się przecież.
Jesli pelnomocnictwo to tylko do Jestem, do Bylem lub Mnie Nie Ma to sie juz
nie da. Koniecznie Ja badz My musi byc Jestem.
-
7. Data: 2002-07-04 10:33:50
Temat: Re: Multibank - male rozczarowanie :(
Od: BAH <b...@p...onet.pl>
On Thu, 4 Jul 2002 07:04:41 +0200, "Ania" <a...@w...pl> wrote:
>
>Jesli pelnomocnictwo to tylko do Jestem, do Bylem lub Mnie Nie Ma to sie juz
>nie da. Koniecznie Ja badz My musi byc Jestem.
>
My nie musi koniecznie rozumieć.
BAH
-
8. Data: 2002-07-05 03:02:24
Temat: Re: Multibank - male rozczarowanie :(
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>
"blad" <b...@W...pl> wrote in message
news:3d22ae0f@news.vogel.pl...
> Użytkownik "Tomasz Waszczynski"
> > jakiś czas temu zdawałem pytania odnośnie przekształcania rachunku z
> > Jestem na Ja, ale nie dostałem odpowiedzi.
> a zabraniaja otwarcia nowego i pozostawienie starego rachunku
> - przeciez tak byłoby najprosciej
Ale w całym moim pomyśle chodzi o to, żeby był właśnie jeden rachunek
:) I do niego dwie karty VC - jedna dla mnie, a druga dla
pełnomocnika. Dwa konta są mi zupełnie niepotrzebne, szczególnie, że
to istotnie podnosi koszty całego przedsięwzięcia.
--
Pozdrawiam,
Washko >>pacta sunt servanda<<
mail: w...@w...wytnijto.org