eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWitam! Banki-ReklamacjeWitam! Banki-Reklamacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!news.bipnet.pl!news.infinity.net.pl!wulkan.npnet.org!news-1.fee
    d.trzepak.pl!news.tkmedia.pl!news.telbank.pl!not-for-mail
    From: "WS" <d...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Witam! Banki-Reklamacje
    Date: Mon, 23 Sep 2002 13:08:36 +0100
    Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <ammsdm$575$1@news.telbank.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.136.27.4
    X-Trace: news.telbank.pl 1032778998 5349 195.136.27.4 (23 Sep 2002 11:03:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Sep 2002 11:03:18 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:203841
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak najlepiej zmusić bank, żeby domagać się swoich praw. Chodzi nie o kwotę,
    ale o rację. Pracownica banku wprowadziłą błędne dane w umowie. Złożyłem już
    Reklamacje i czekam już prawie miesiąc na odpowiedz. Jak to jest, że jak
    klient spóźni się jeden dzień to bank pobiera kary, prowizję etc, a jak jest
    to z drugiej strony to dla klienta nie ma nawet przeprosin? Czy to jest
    normalne?

    Pozdrawiam

    WS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1