  • Data: 2004-04-11 10:33:01
    Temat: Witam - pytanie o fundusze (?)
    Od: Fiji <f...@o...spam_won.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Przepraszam jesli NTG, ale wydaje mi sie ze tutaj powinienem zadac to
    pytanie. Prosze wskazac mi jakas strone www, lub inne miejsce gdzie
    moglbym dowiedziec sie wiecej o III filarze. Mysle o jakims funduszu
    inwestycyjnym - mam niewiele ponad 20 lat i chcialbym zaczac odkladac
    gdzies pieniadze (i tutaj mam dylemat, czy na emeryture, czy zalozyc
    10-15 letni okres skladania). Przyznaje ze w 'tych sprawach' jestem
    calkiem zielony a kazdy FI atakuje procentami, stopami itd.
    Do tej pory myslalem o Commercial Union Indywidualny Program
    Inwestycyjny - mysle o strategii 'stabilnego wzrostu' lub
    'zrownowazonej' i na razie wplaty rzedu ok 200zl miesiecznie.
    Czy w moim przypadku ma to w ogole sens czy powinienem poszukac czegos
    innego?

    Dziekuje

    --
    Pozdrowienia,