    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wkład własny w postaci gruntu i budynku.
    Date: Wed, 18 Jul 2007 11:02:32 -0000
    Cc: p...@g...com

    Mam pytanie czy jest ktoś kto jest w stanie mi pomóc.
    Otóż posiadam nieruchomość zabudowaną (działka i parterowy budynek,
    który dzierżawię).
    Chciałbym wybudować jeszcze piętro (a jeśli by to było możliwe to
    piętro oraz poddasze użytkowe).
    Czy jeżeli chciałbym uzyskać na tą inwestycje kredyt to czy bank może
    uznać moją już istniejącą nieruchomość zabudowaną jako wkład własny?
    Drugie pytanie to ile miesięcznie/rocznie musiał bym mieć dochodu z
    tytułu dzierżawy abym w ogóle jakikolwiek kredyt uzyskał?

    Pozdrawiam i dziękuję za każdą odpowiedź