  • 1. Data: 2004-11-04 15:34:55
    Temat: Włam na serwis mBanku
    Od: "Alda" <a...@s...pl>

    Wejdzcie na serwis
    http://www.mbank.com.pl/twarze/

    i spójdzcie na linki - chyba ktoś im zrobił brzydki kawał

  • 2. Data: 2004-11-04 16:30:55
    Temat: Re: Włam na serwis mBanku
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    > Wejdzcie na serwis
    > http://www.mbank.com.pl/twarze/
    > i spójdzcie na linki - chyba ktoś im zrobił brzydki kawał

    A mozesz sprecyzowac o ktore linki chodzi?

  • 3. Data: 2004-11-04 16:31:56
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Alda napisał:

    > http://www.mbank.com.pl/twarze/
    > i spójdzcie na linki - chyba ktoś im zrobił brzydki kawał

    Ale o sso chodzi?

    Pozdrawiam
    PWZ

  • 4. Data: 2004-11-04 16:41:27
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl.invalid>

    Dnia 11/4/2004 4:34 PM, Użytkownik Alda napisał :

    > Wejdzcie na serwis
    > http://www.mbank.com.pl/twarze/
    >
    > i spójdzcie na linki - chyba ktoś im zrobił brzydki kawał

    Spam? Reklama?

  • 5. Data: 2004-11-04 16:49:09
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-04 17:41, kiedy wizardx12 napisał(a) co
    następuje:

    > Spam? Reklama?
    Nawet nie. Przez chwilę były tam linki: "bajki na dobranoc",
    "ssssssssssss" i "tu bylem też" (albo jakoś tak, w tym guście), ale
    już jest poprawione.

  • 6. Data: 2004-11-04 17:17:57
    Od: "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl>

    Alda wrote:
    > Wejdzcie na serwis
    > http://www.mbank.com.pl/twarze/
    >
    > i spójdzcie na linki - chyba ktoś im zrobił brzydki kawał

    Juz chyba poprawione, na drugi raz zrob screen ;-)

    --
    Daniel

  • 7. Data: 2004-11-04 17:20:02
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    potwierdzam - też to zauważyłem ok godziny 15 :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 8. Data: 2004-11-04 20:51:10
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cmdmi4$n67$...@i...gazeta.pl,
    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>:

    > Nawet nie. Przez chwilę były tam linki: "bajki na dobranoc",
    > "ssssssssssss" i "tu bylem też" (albo jakoś tak, w tym guście)

    "... byłam ..."

    Tylko bez klotni o płeć i formy fleksyjne znowu ;)

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-11-04 21:03:11
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Thu, 4 Nov 2004, RobertSA wrote:

    > cmdmi4$n67$...@i...gazeta.pl,

    > "... byłam ..."
    >
    > Tylko bez klotni o płeć i formy fleksyjne znowu ;)

    Sugerujesz, ze Glenn sie tam wlamala? ;-O

    PS. O glosowaniu pamietam, ale na razie nie mam za duzo czasu na kontynuowanie
    zabawy, jak ktos ma ochote to moze mnie wyreczyc, a jesli nie, to trudno, glosowanie
    sie opozni.