    From: "Goryl" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Wojciech Białek ,,intuicyjnie widzę Synthos po 1,39 "
    Date: Fri, 21 Aug 2009 14:47:42 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Znakomity polski analityk giełdowy Wojciech Białek widzi intuicyjnie w ciągu 3
    tygodni wzrost akcji spółki Synthos do 1,39 PLN

    obecna cena około 1,15

    -------------------------
    goryl.z.buszu
    2009/08/19 07:27:10
    Czy Synthos powtórzy zachowanie spółki EPD ?
    -------------------

    Panie Wojciechu !

    W dniu 28 lipca w odpowiedzi na pytanie ,,Czy to co ma miejsce na wykresie
    Energomontażu Południe można określić mianem dużego podwójnego dna z którego
    nastąpiło wybicie w VI 2009 ?

    (lewy dołek - 16 I 2008, prawy dołek - 22 X 2008, szczyt między nimi - 26 II
    2008)
    czy też raczej nie można tak zdefiniować tego ,,układu" gdyż dołki nie są na
    tym poziomie ? co Pan sądzi ?

    Odpowiedział Pan: ,, Tak bym to interpretował. Wybicie z formacji nastąpiło po
    8-iu miesiącach ruchu w górę (od X'2008). Dla mnie to jest sugestia, że
    maksymalny zasięg wynikający z formacji powienien zostać osiągnięty w
    okolicach lutego 2010

    ---------------------------------
    Od dnia Pana wypowiedzi czyli od 28 lipca 2009 roku kurs akcji Energomontażu
    Południe zyskał do 18 sierpnia 17,1 % (WIG znacznie mniej bo tylko 4,8 %)

    -------------------

    w związku z powyższym mam takie pytanie:

    Czy również to co ma miejsce na wykresie Synthos można także określić mianem
    dużego podwójnego dna z którego nastąpiło wybicie w VI 2009 ?

    (lewy dołek - 15 VII 2008, prawy dołek - 3 II 2009, szczyt między nimi 2 oraz
    25 IX 2008)

    I pytanie kluczowe W JAKI SPOSÓB należy w przypadku takiego (ogromnego
    zresztą) ,,podwójnego dna, gdzie dołki są na bardzo RÓŻNYM poziomie wyznaczać
    poziom docelowy wzrostów z tej formacji ?

    WOJCIECH BIAŁEK odpowiada

    Gdyby Pan zapytał o opinię moja intuicję, to odpowiedziałaby Panu, że Synthos
    zrobi w ciągu 3 tygodni szczyt na 1,39, a potem przed końcem roku spadnie o
    połowę, ale powien Panu w sekrecie, że opieranie się na opiniach mojej
    intuicji, to chyba nie jest najlepszy pomysł.

    http://wojciechbialek.blox.pl/2009/07/Caly-pogrzeb-n
    a-nic.html

    http://stooq.pl/q/?s=sns&c=10d&t=l&a=lg&b=0