  • 11. Data: 2008-04-08 02:27:27
    Temat: Re: Wpis do BIKu po latach, odmowa podania historii transakcji
    Od: "M.Z." <m...@o...eu>

    > Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > W moim przypadku, wysłali do BIKu informacje o mnie, czego nie byłem
    > świadom. Rozmowy telefoniczne i osobiste w oddziale z dysponentem
    > były tylko stratą czasu. Złożone pismo po prostu olali. Złożyłem pozew
    > do sądu i na rozprawie, kiedy okazało się, że wysyłali korespondencję
    > w tej sprawie (tylko raz) na stary adres (wysyłając inną korespondencję
    > na nowy), uznali wszystkie moje roszczenia za słuszne.

    Możesz rozwinąć przybliżyć owy pozew? Albo możesz kopię podesłać (bez danych
    osobowych)? Będę wdzięczny.

    pzdr

  • 12. Data: 2008-04-08 02:28:30
    Od: "M.Z." <m...@o...eu>

    > Prawnikiem.

    Kwota nie bardzo motywuje. Więcej będzie kosztować obsługa.

    pzrd

  • 13. Data: 2008-04-08 06:31:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 8 Apr 2008 04:28:30 +0200, "M.Z."
    <m...@o...eu> wrote:

    >Kwota nie bardzo motywuje. Więcej będzie kosztować obsługa.

    A co Cię to? To oni zapłacą za obsługę.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 14. Data: 2008-04-08 06:57:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "M.Z." <m...@o...eu> writes:

    > Kwota nie bardzo motywuje. Więcej będzie kosztować obsługa.

    A na ile można wycenić odmowę kredytu hipotecznego?
    KJ

  • 15. Data: 2008-04-09 17:26:25
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Użytkownik "M.Z." <m...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Możesz rozwinąć przybliżyć owy pozew? Albo możesz kopię podesłać (bez
    > danych
    > osobowych)? Będę wdzięczny.
    >
    > pzdr
    >
    > --

    Szukałem w swoich papierach, ale nie znalazłem. Pozew przeciwko bankowi
    dotyczył strat jakie poniosłem z powodu nieuprawnionego wpisu do BIK.
    Pokazałem, że wpływ na odmowę kredytu miał raport z BIK. Pokazałem,
    że próbowałem wyjasnic sprawę. Napisałem również, że sprawa ma charakter
    ciągły. Moje żądanie sprowadzało się do nakazania przez sąd bankowi
    sprostowania nieprawdziwej informacji, zwrotu kosztów oraz wpłaty na cel
    społeczny.

    pozdr
    vis