  • 21. Data: 2009-10-23 20:22:25
    Temat: Re: Wreszcie jakiś konkretny artykuł o stoczniach....
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc"

    > Nie masz zielonego pojęcia czego wtedy brakowało. I brakuje nadal. Prawdy.
    > ... Pieniędzy nie brakowalo mi ani wtedy, ani teraz

    Z tego zdania wynika, że nie widzisz istotnych róznic między 'wtedy' a
    'teraz'.
    Tak?

  • 22. Data: 2009-10-24 01:32:23
    Od: "vanbasten" <v...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > A mi właśnie brakuje teraz wolności. Wolności do zapalenia papierosa,
    > wolności do powiedzenia co myślę o dewiacjach (nb Senat USA uchwalił
    > dziś "hate crime bill", jeśli to coś komuś mówi),itp.
    >
    > E, kończę na dzisiaj, bo weekend
    >
    > pozdrawiam
    >
    > kc

    ale przeciez akurat tobie nie brakuje tego o czym piszesz... akurat w
    post-prlu smazyc mozna praktycznie bez ograniczen... jak i nawalac bananami w
    murzyna na oczach dziesieciutysiecznej widowni... nawet naklepac mozesz co ci
    slina na jezyk przyniesie... pelny raj... w czym problem???

    pzdr

  • 23. Data: 2009-10-24 05:37:38
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    vanbasten <v...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    ci
    > slina na jezyk przyniesie... pelny raj... w czym problem???

    Nie wolno nawalać, bo ty widzisz Murzyna. A ja pokazuję analogie. To forum
    jest odwiedzane regularnie przez 100 - 150 osób, nie pochlebiaj sobie, że
    piszesz do dziesięciu tysięcy.

    kc

  • 24. Data: 2009-10-24 07:35:39
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest odwiedzane regularnie przez 100 - 150 osób, nie pochlebiaj sobie, że

    kc - jak to zwykle bywa odpowiedziałeś mu tak, aby jak najmniej się odnieść
    do tego co napisał.
    van, propaganda tłoczona młodym przez żądnych władzy nie opiera na prawdzie,
    którą opisujesz.

  • 25. Data: 2009-10-24 21:12:10
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Przecieków ciąg dalszy, teraz już idą materiały foto oprócz podsłuchów.
    W końcu wiadomo o co chodziło.

    http://demotywatory.pl/137589/A-ten-maly

  • 26. Data: 2009-10-24 21:46:57
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Przecieków ciąg dalszy, teraz już idą materiały foto oprócz podsłuchów.
    > W końcu wiadomo o co chodziło.
    >
    > http://demotywatory.pl/137589/A-ten-maly

    Patrz jak trudno jednoznacznie przełożyć coś z obcego na nasze. Przecież to
    ten sam gest:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8c07621347
    0690a2.html

    pozdrawiam

    kc

  • 27. Data: 2009-10-24 22:23:05
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Patrz jak trudno jednoznacznie przełożyć coś z obcego na nasze. Przecież
    > ten sam gest:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8c07621347
    0690a2.html

    inny gest, ale też śmieszny:)

  • 28. Data: 2009-10-24 22:25:54
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    0690a2.html

    > inny gest, ale też śmieszny:)

    ... no może mniej; arabowie nas nie najechali od jakiegoś dłuższego czasu, a
    hitlerowcy niedawno i w dodatku się czają nonstop.
    Twój link jest ostrzegawczy, a nie śmieszny; ok.

  • 29. Data: 2009-10-24 22:50:32
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > .... no może mniej; arabowie nas nie najechali od jakiegoś dłuższego
    czasu, a
    > hitlerowcy niedawno i w dodatku się czają nonstop.
    > Twój link jest ostrzegawczy, a nie śmieszny; ok.

    Dzięki, że doceniłeś, ale moje intencje były raczej humorystyczne. For
    entartaining purposes only :)

    kc

  • 30. Data: 2009-10-24 23:01:07
    Od: "skippy" <...@n...ma>