  • 61. Data: 2005-04-18 12:42:08
    Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Sun, 17 Apr 2005 23:11:24 +0200,
    "trainer" <t...@p...org> napisał(a):

    <ciach>

    ---->
    ---->Dodatkowo, pisanie do UOKiK i NBP (brak jeszcze jakichś federacji
    ---->konsumentów, RPO :)) to można zaczynać, ale dopiero wtedy kiedy bank
    ---->pobierze opłatę, a potem jeszcze nie uzna reklamacji w tej sprawie - bo na
    ---->razie bank zachowuje się zgodnie z wszelkimi zasadami, chociaż pewnie
    ---->wykorzystują najtańszą siłę roboczą na infoliniach i te zgrywusy jeszcze się
    ---->nie zdążyli zorientować co mają mówić klientom

    Dzwonilem pol godziny temu i usłyszałem: opłatę pobierzemy bo tak jest w regulaminie.
    Dlaczego jestem dezinformowany ?

    --
    Grzegorz

  • 62. Data: 2005-04-18 12:48:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:d408ck$50$1@news.onet.pl...

    > No raczej nie z grupy VW ;)

    Tak to jest, jak sie posluguje stereotypami zamiast myslec...;-)
    Jedyny znany mi samochod w ktorym zawieszenie przednie wymaga naprawy po
    10-30kkm (i jest to wada powtarzajaca regularnie sie od lat) to Skoda
    Fabia - Grupa VW
    Wytworzyli sobie nawet takie kuriozalne pojecie jak "gwarancja dobrej woli"
    i naprawiaja to za friko choc formalnie ten element powinien byc zaliczony
    do "normalnego zuzycia eksploatacyjnego"

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 63. Data: 2005-04-18 14:39:02
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Grzegorz napisał(a):
    > Dzwonilem pol godziny temu i usłyszałem: opłatę pobierzemy bo tak jest w
    regulaminie.
    > Dlaczego jestem dezinformowany ?

    bo to bank

    KG

  • 64. Data: 2005-04-18 15:07:46
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości

    > Dzwonilem pol godziny temu i usłyszałem: opłatę pobierzemy bo tak jest w
    regulaminie.
    > Dlaczego jestem dezinformowany ?

    dzwonilam dzis do vw 2 x i 2 x mi powiedzieli, ze jak dam w kwietniu pismo o
    likwidacje, to oplaty nie pobiora

  • 65. Data: 2005-04-18 15:08:45
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:d3vnt0$nm9$1@news.onet.pl...

    > Nie jedyny to bank, ktory tak ma. BPH ma podobnie..

    no, ja wiem, ze niejedyny.... ja na razie, to lepsze strony, niz w mbanku
    nie widzialam - intuicyjna, genialna po prostu.

  • 66. Data: 2005-04-19 06:30:29
    Temat: Re: A ja nie zamykam...
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@1...acn.waw.pl>

    Dnia 18.04.2005 janoush <j...@i...pl> napisa?/a:
    > Bo za 5 z? miesi?cznie, b?d? mia? dost?p do dwóch rachunków w VW.
    > Nikt nie pomy?la?, ?e maj?c +Konto i e-direct p?aci pi?taka za e-d, ale
    > nie p?aci za token w +K ?
    Ale dzisiaj pani z VW powiedzia?a mi, ?e od 1 maja token do +Konta ma byae
    za 1 z? i to ponoae rocznie. Choae bior?c pod uwag? opó 1/4 nienie z
    informowaniem klientów o zmianie TOiP, mo?e si? okazaae, ?e to Prima
    Aprilis.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 67. Data: 2005-04-19 06:41:06
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Piotrkiewicz napisał(a):

    > Ale dzisiaj pani z VW powiedzia?a mi, ?e od 1 maja token do +Konta ma by?
    > za 1 z? i to pono? rocznie. Cho? bior?c pod uwag? opó?nienie z
    > informowaniem klientów o zmianie TOiP, mo?e si? okaza?, ?e to Prima
    > Aprilis.

    ...tak jak Twoje kodowanie :>

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 68. Data: 2005-04-19 08:43:09
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Jedyny znany mi samochod w ktorym zawieszenie przednie wymaga naprawy po
    > 10-30kkm (i jest to wada powtarzajaca regularnie sie od lat) to Skoda
    > Fabia - Grupa VW

    To dorzuć drugi - VW Sharan; znajomy robił przód po 16 tys.km :)

    T.

  • 69. Data: 2005-04-20 17:57:27
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    mmmaslov wrote:

    > A co z tokenem? Wysłałeś pocztą, czy po prostu schowałeś do szuflady?

    nie wymieniałem tokena od czasu pamiętnego 1.12.2004 - był nieczynny o
    wyświetlał OFF - więc im tylko napisałem, że na życzenie moge zwrócić i
    token.

    > No z tym zachowywaniem się zgodnie z zasadami, to troche przesadziłeś.
    > Powiedzmy sobie szczerze, tajniaczą się z tymi opłatami, żeby naciąć jak
    > najwięcej klientów i tyle.Na pierwszej stronie ich www są jakieś pierdoły
    > limicie kredytowym bez opłat i innych plus kredytach, a informację o
    > podwyższeniu opłat schowali, a takiego przycisku jak aktualności na
    > pierwszej stronie oczywiście nie ma.

    tajniaczą się to fakt, bo chcą nowych klientów złapać w pajęcze sieci,
    natomiast wobec starych nie będą mieli wyjścia - i będą uznawać reklamacje
    za pobrane 5zł - a jak nie to wtedy dopiero jest moment na zgłaszanie się do
    urzędów / sądów

    > Rozumiem, że wysłałeś fax, że rezygnuje, proszę przelać odsetki na podane
    > konto, proszę o potwierdzenie i cześć? Tak?

    tak, z tym, że konto zamknęli i kasę przelali w ciągu 2 dni, a potwierdzenia
    jeszcze nie mam, ale może jeszcze przyjdzie

    trainer

  • 70. Data: 2005-04-21 23:32:24
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > jest problem - to sa bardzo aktywni klienci, ktorzy nie przynosza
    > zadnych korzysci bankom, a wrecz przeciwnie, generuja koszty. Nie

    a tu sie z toba nie zgodze - klient posiadajacy konto edirect procz
    salda z ktorego obracania bank ma korzysci, posiada i zazwyczaj uzywa
    karty platniczej, na ktorej (poprzez operacje bezgotowkowe) bank rowniez
    zarabia swoja prowizje. nie wspomne juz o prowizjach z wyplat
    bankomatowych w kraju i za granica, czy wymuszonych wysokich kursach
    wymiany waluty przy transakcjach zagranicznych.
    "biedne" rzeczywiscie te banki - zapewne dzialaja charytatywnie...

    to co stosuje vw to zwykle kretactwo i nawet jakby to bylo 1 pln to nie
    znaczy ze w ten sposob moze sobie z klientami pogrywac.