  • 11. Data: 2005-07-06 19:25:01
    Temat: Re: Wszystkie sieci pre-paid w bankomatach BGZ
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > 1. nie ma czegoś takiego jak PKO SA

    Bylbys tak mily rozwinac te mysl?

  • 12. Data: 2005-07-06 20:20:00
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

    > Bylbys tak mily rozwinac te mysl?

    A cóż tu rozwijać? Jest PeKaO S.A i PKO BP. Nie ma natomiast PKO S.A. Taki
    bank nie istnieje :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2005-07-06 21:23:12
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 6 Jul 2005 22:20:00 +0200, Markus Sprungk <m...@g...com>
    wrote:

    >A cóż tu rozwijać? Jest PeKaO S.A i PKO BP. Nie ma natomiast PKO S.A. Taki
    >bank nie istnieje :)

    Oczywiscie ze istnieje, i nawet bardzo obficie uzywa tej nazwy w
    roznych oficjalnych dokumentach. Tylko wam marketing ichniejszy
    nawbijal do lba bzdury i sie pienicie przynajmniej raz dziennie, choc
    nie macie racji. A bylo o tym juz wieeele razy.
    Moglibyscie raz na zawsze przestac sie do tego przypierdalac?
    Dziekuje.

    G.

  • 14. Data: 2005-07-06 21:44:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak wrote:
> [...]
    > nie macie racji. A bylo o tym juz wieeele razy.
    > Moglibyscie raz na zawsze przestac sie do tego przypierdalac?

    Dupa jasia - juz pisalem jak ma w oficjalnych dokumentach Pekao SA!

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 15. Data: 2005-07-06 21:53:51
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > Oczywiscie ze istnieje, i nawet bardzo obficie uzywa tej nazwy w
    > roznych oficjalnych dokumentach.

    Zacytuj przynajmniej trzy :)

    > Tylko wam marketing ichniejszy
    > nawbijal do lba bzdury i sie pienicie przynajmniej raz dziennie,

    ?????

    > choc
    > nie macie racji.

    Naprawdę? :)

    > A bylo o tym juz wieeele razy.

    Właśnie, było i jak widać temat wraca jak numerang

    > Moglibyscie raz na zawsze przestac sie do tego przypierdalac?

    Mógłbyś nie przeklinać? Dziękuję

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 16. Data: 2005-07-06 22:05:55
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 6 Jul 2005 23:44:06 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Dupa jasia - juz pisalem jak ma w oficjalnych dokumentach Pekao SA!

    Misiu Kolorowy!
    A jak mam w reku fakture z tegoż banku i jest tam napisane prosze
    wplacic na rzecz: PKO SA albo jak mam w reku SWIFT podpisany przez
    pana XXXX, Bank PKO SA, to co? Pies? Sami nie wiedza, jak sie
    nazywaja???

    G.

  • 17. Data: 2005-07-06 22:17:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak wrote:
> [...]
    > wplacic na rzecz: PKO SA albo jak mam w reku SWIFT podpisany przez
    > pana XXXX, Bank PKO SA, to co? Pies? Sami nie wiedza, jak sie

    No i co to ma dowodzic? Ze pracownicy sa niedouczeni i tyle. W statucie
    banku co masz napisane? Jaki jest skrot firmy banku?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 18. Data: 2005-07-06 22:32:54
    Od: ethan <e...@b...wp.spamu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Użytkownik wrote:
    >
    > BPS nalezy do sieci BGZ.

    takie sprostowanie, nie ma takiej wspolnej sieci, tak jak nie ma banku
    PKO SA NMSP :)

    maja podpisana umowe, ale to nie wspolna siec...

    --
    pozdro
    ethan

  • 19. Data: 2005-07-06 22:34:26
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]

    Zacytuj przynajmniej trzy :)

    > Tylko wam marketing ichniejszy
    > nawbijal do lba bzdury i sie pienicie przynajmniej raz dziennie,

    Naprawdę? :)

    > A bylo o tym juz wieeele razy.

    Właśnie, było i jak widać temat wraca jak bumerang

  • 20. Data: 2005-07-06 22:44:49
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 7 Jul 2005 00:17:16 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >No i co to ma dowodzic? Ze pracownicy sa niedouczeni i tyle. W statucie
    >banku co masz napisane? Jaki jest skrot firmy banku?

    Dowodzic ma tego, ze jest to skrot powszechnie uzywany. Czym innym
    jest statutowa firma, a czym innym _powszechny_skrot_ od oficjalnej
    nazwy, ktora brzmi Bank Polska Kasa Opieki SA. Moge sobie te nazwe
    skrocic do PKO SA tak jak moge skrocic Chwala Wam Dzielni Policjanci
    do CHWDP. I nie jest to kwestia statutu tylko jezyka polskiego. Jest
    zjawiskiem bardzo w naszym jezyku powszechnym tworzenie skrotow od
    pierwszych liter. Moze o tym slyszales? Nie wszystkie dziedziny
    naszego zycia reguluja statuty. I ja nie mam obowiazku piszac o tym
    banku stosowac sie do ich oficjalnego skrotu firmy, zeby tylko mnie
    jakis troll nie objechal.

    A przeciez wlasnie tylko o to mi chodzi - zeby przyczepiajace sie
    trolle przestaly sie czepiac. Jesli jedyna madra rzecza jaka maja do
    napisania to "nie ma takiego banku" to moze lepiej niech siedza cicho.

    G.