  • 21. Data: 2005-07-06 22:45:57
    Temat: Re: Wszystkie sieci pre-paid w bankomatach BGZ
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 07 Jul 2005 00:32:54 +0200, ethan <e...@b...wp.spamu.pl>
    wrote:

    >takie sprostowanie, nie ma takiej wspolnej sieci, tak jak nie ma banku
    >PKO SA NMSP :)

    dobrze ze nie siedziesz teraz kolo mnie, bo jak nie lubie przemocy, to
    normalnie dostalbys w dziob ;)

    G.

  • 22. Data: 2005-07-06 22:58:14
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Markus Sprungk posłał(a) w świat wiadomość

    > A cóż tu rozwijać? Jest PeKaO S.A i PKO BP. Nie ma natomiast PKO S.A. Taki
    > bank nie istnieje :)

    Nie istnieje "Wyborcza", a i tak wszyscy wiedzą, o jaką gazetę chodzi.
    Natomiast oficjalna nazwa, jaką sie posługują ich dziennikarze: "Gazeta",
    mało komu będzie się jednoznacznie kojarzyć.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 23. Data: 2005-07-07 06:27:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:dahl9s$6bo$1@news.onet.pl...

    > No i co to ma dowodzic? Ze pracownicy sa niedouczeni i tyle. W statucie
    > banku co masz napisane? Jaki jest skrot firmy banku?

    Oj Amra, Amra - znowu kopie kruszysz w nieslusznej sprawie...
    W Statucie jest napisane:
    ====
    1. Firma Banku brzmi: "Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna".
    2. Bank posługuje się skrótem firmy: "Bank Pekao S.A."
    ===
    Podkreslmy to drukowanymi: BANK POSLUGUJE SIE SKROTEM...

    NIE JEST napisane "jedynym slusznym skrotem jest..."
    NIE JEST napisane "bank uniewaznia zasady jezyka polskiego w zakresie
    tworzenia skrotow"
    W zwiazku z powyzszym oraz pierwszym zacytowanym punktem "Bank PKO SA" to
    PRAWIDLOWY skrot nazwy tego banku

    --
    Pozdrowienia
    ---