  • 11. Data: 2009-01-19 22:34:03
    Temat: Re: Wybieramy najgorszy bank...
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4974fd0d$1@news.home.net.pl...
    > Pod względem obsługi internetowej i backoffice'u pewnie tak, ale ofertę
    > mają całkiem ciekawą...
    a całkowitym przeciwieństwem jest mbank, super obsługa internetowa i mizerny
    procent jak na niemarmurka, więc też powinien się znaleźć na tej liście

  • 12. Data: 2009-01-20 05:14:59
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    PKO BP - zgadzam się. Znam ten bank od strony klienta i pracownika. W obu
    przypadkach dramat.
    Pekao SA - też wskazałbym po doświadczeniach z nimi.

  • 13. Data: 2009-01-20 06:52:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 12:38:30 -0800 (PST), szczurwa napisał(a):
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=383&w=73355
    614&v=2&s=0
    > Zdecydowanie prowadzą PKO BP, Polbank i Pekao SA. Zgodzilibyście się z
    > tymi typami, czy może macie swoje własne ?

    Wyjątkowo mało o ING, który nieprzyjaznością czasami przebija Pekao S.A. :)
    W dodatku chyba żaden bank nie ma gorzej poustawianych sesji elixiru -
    praktycznie trzeba wziąć zawsze jeden dzień rezerwy...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 14. Data: 2009-01-20 07:26:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak się jeszcze zastanawiam po co z nich korzystasz ? Podgląd online
    > porażka, produkty jakoś nie są rewelacyjne (czy 1% na lokacie warte jest
    > zszarganych nerwów?). Ostatnio koleżanka w pracy do nich dzwoniła, chyba
    > godzinę czekała na połączenie :)

    mam kartę kredytową (konta też, ale tylko dla zabawy), karta jest fajna
    oferuje dobre przeliczniki i cash back 1%, tylko co z tego jak bank nie
    przesyła zestawienia transakcji, w necie widać tylko ogólną kwotę i datę
    spłaty, na infolinię można się tylko cudem dodzwonić, reklamacji nie
    rozpatrują...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2009-01-20 07:42:35
    Od: k...@o...pl

  • 16. Data: 2009-01-20 07:50:46
    Od: k...@o...pl

    > On 20 Sty, 08:26, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    błąd w wysyłaniu poprzedniej wiadomości....

    Do karty Era - Polbank nie ma bezpłatnych wyciągów co miesiąc??
    W każdym razie miały być powiadomienie smsowe po każdej transakcji,
    podobno już działa?

  • 17. Data: 2009-01-20 08:11:39
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Piotr Gralak pisze:

    > 1. Kuleje internetowa obsługa kont. Błędnie wciśnięty klawisz
    > CapsLock przy logowaniu permanentnie blokuje dostęp do konta. Trzeba
    > dzwonić na helpdesk, żeby zweryfikowali twoje dane osobowe i
    > wszystko poodkręcali (o ile akurat ktoś odbierze). I tak za każdym
    > razem, gdy podczas logowania nie zauważyłeś wciśniętego CapsLocka.
    >

    > hmmm no tak... więcej nie mam ochoty już czytać
    >
    > PG

    Ale nie wiem o co ci chodzi, żona miała tam konto i tak to działało a
    dokładnie był błąd w systemie i nie trzy błędne logowania blokowały
    konto ale jedno, przypadkowo wcisnąłeś capsloock przy wpisywaniu hasła i
    nie było już możliwości skorygowania tylko blokada konta idźmy dalej w
    oddziale nie są wstanie odblokować bo pani sie nie zna i jej koleżanka
    również pozostała tylko infolinia na której po 15 min oczekiwania
    zrezygnowałem.
    konto zlikwidowaliśmy

  • 18. Data: 2009-01-20 15:52:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Do karty Era - Polbank nie ma bezpłatnych wyciągów co miesiąc??
    > W każdym razie miały być powiadomienie smsowe po każdej transakcji,
    > podobno już działa?

    są, ale bank ich nie wysyła, nie reaguje też na reklamacje...;-(

    porażka na maksa!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2009-01-20 16:03:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > błąd w wysyłaniu poprzedniej wiadomości....
    >
    > Do karty Era - Polbank nie ma bezpłatnych wyciągów co miesiąc??
    > W każdym razie miały być powiadomienie smsowe po każdej transakcji,
    > podobno już działa?

    Posiadacz Karty Kredytowej Polbank-Era będzie otrzymywał na podany
    Bankowi numer telefonu w sieci telekomunikacyjnej, której operatorem
    jest PTC, powiadomienia w postaci krótkich wiadomości
    tekstowych SMS o każdej Transakcji niezwłocznie po jej dokonaniu, z
    zastrzeżeniem zdania następnego. Bank wprowadzi funkcjonalność,
    o której mowa w zdaniu poprzednim, najpóźniej z dniem 31 grudnia 2008
    r., o czym poinformuje Posiadaczy Kart Kredytowych
    Polbank-Era w formie komunikatu dostępnego na stronie internetowej
    Banku: www.polbankefg.pl.

    ww. ficzer oczywiście nie działa ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2009-01-20 16:22:42
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gl4s11$2t91$1@opal.icpnet.pl, *RobertS* wrote:

    > są, ale bank ich nie wysyła, nie reaguje też na reklamacje...;-(
    >
    > porażka na maksa!

    ooo widze ze nie jestem sam...
    nie dostalem pierwszego wyciagu i juz powinien byc kolejny.
    Czyli to "TenTypTakMa"...
    No to pomecze ich reklamacjami...

    --
    darnok