  • 31. Data: 2009-01-21 14:35:23
    Temat: Re: Wybieramy najgorszy bank...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mi jak na razie rozpatrzyli wszystkie jakie zglaszalem.
    >
    > Piotrek

    a jak dlugo czekales na rozpatrzenie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 32. Data: 2009-01-21 14:37:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Te przeliczniki warte są straconych nerwów ? Aż tyle kupujesz w walutach
    > obcych ?
    >
    > A 1% zwrotu ? Inni też to mają.

    kto jeszcze daje 1% zwrotu na kredytówce?

    poza przelicznikami mam jeszcze bezpłatne ubezp. na życie - zawsze coś ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 33. Data: 2009-01-21 14:38:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Moja trójka :
    > PEKAO SA
    > BZ WBK
    > ING (Śląski)
    >

    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    Jacek, tak nie można...musisz trochę ponarzekać żeby było wiadomo
    dlaczego te a nie inne ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 34. Data: 2009-01-21 14:46:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 15:37:32 +0100, RobertS napisał(a):

    > poza przelicznikami mam jeszcze bezpłatne ubezp. na życie - zawsze coś
    > ;-)

    Ale Generali ma tak pogmatwane OWU, do tego klauzula o objęciu
    ubezpieczeniem jest chyba tylko w jednym egzemplarzu -- tym, który
    zostaje w banku -- więc mam wrażenie, że uposażonym jest tylko Polbank ;-)

    Natomiast pochwalić muszę Aliora -- wariant ubezpieczenia przy zwykłej
    srebrnej niewiele odbiega od tego, który BRE oferuje przy sławetnej
    karcie Akwarius.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 35. Data: 2009-01-21 22:11:53
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 21 Sty, 15:38, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Jacek, tak nie można...musisz trochę ponarzekać żeby było wiadomo
    > dlaczego te a nie inne ;-)

    No dobra Robercie namówiłeś mnie :)

    Z Pekao SA nie miałem nic wspólnego do czasu migracji mojej zamkniętej
    karty kredytowej w BPH .Co miesiąc przychodzi do mnie mi pusty wyciąg
    a próby zamknięcia skutecznie tej karty mimo wielokrotnych wysiłków
    nic nie dały. Najpierw próbowałem na infolinii gdzie dowiedziałem się
    że muszę mieć jakaś specjalną kartę identyfikacyjną i wtedy będę mógł
    to załatwić w oddziale. W oddziale gdzie zakładałem kartę przez kilka
    miesięcy pracownicy nie mieli dostępu do rachunku zamkniętej karty ze
    względu na problemy z migracją . Gdy już dostali dostęp to dalej
    zamykanie w systemie tej karty nic nie dawało bo wyciągi nadal
    przychodzą.

    ING zawszę będę kojarzył z drożyzną . Kilka lat temu miałem u nich
    konto studenckie , które zmieniłem na konto standard z Lwem (chyba tak
    się nazywało) . Koszty były niewielkie, darmowe przelewy przez
    internet aż tu jednego dnia bank podniósł opłatę za konto na 15 zł a
    i wprowadził opłaty za przelewy 1 zł.

    W BZWBK wyrobiłem sobie kartę kredytową , mieli wtedy promocje że do
    karty dawali jakiś tani telefon .Przy pierwszej wizycie wypełniłem
    wniosek o kartę wraz z dostępem przez internet. Po paru dniach
    zaproszono mnie do oddziału na podpisanie umowy. Przy podpisywaniu
    umowy nagle okazało się żeby dostać tel trzeba wziąć dodatek.
    Umowę podpisałem ale aby wyrobić dodatek musiałbym ciągnąć żonę do
    placówki. W Mille czy w Citi wystarczy podać dane osoby której chce
    zrobić dodatek a bank wysyła kartę dodatkową do domu.
    Następnego dnia chciałem zamknąć kartę przez tel , okazało się że nie
    można i trzeba się udać do placówki gdzie kartę się wyrabiało.
    Następnego dnia udałem się do tej samej placówki gdzie odczekałem 50
    minut , podpisałem formularz zamknięcia karty . Za tydzień przyszedł
    wyciąg z naliczoną opłatą za ubezpieczenie które zamknąłem wcześniej
    przy podpisywaniu umowy. Po raz kolejny udałem się do placówki aby
    złożyć reklamacje : po pierwsze odstąpiłem od umowy w ciągu 7 dni , po
    drugie wyłączyłem wszelkie ubezpieczenia przy podpisywaniu umowy.
    Na szczęście moja krótka przygoda z tym bankiem się na tym skończyła .

    Moja żona po zakończeniu studiów złożyła wniosek o zamknięcie konta .
    Bank nie potrafił jej zamknąć konta studenckiego przez kilka miesięcy
    a w tym czasie naliczał opłatę za prowadzenie rachunku.

    --
    pozdrawiam
    Erazmus

  • 36. Data: 2009-01-21 22:36:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Natomiast pochwalić muszę Aliora -- wariant ubezpieczenia przy zwykłej
    > srebrnej niewiele odbiega od tego, który BRE oferuje przy sławetnej
    > karcie Akwarius.

    Mam ww. kartę, ale za chwilę kończy mi się 1. rok więc za nią podziękuję
    (opłata za drugi jest jakaś kosmiczna). Z ubezpieczenia na szczęście nie
    musiałem korzystać.

    A wracając do kk Polbanku to każdy zakup (>500 zł) można sobie rozłożyć
    na 12 rat i zapłacić za to tylko 5%. Nie miałem jeszcze okazji
    wypróbować, ale fajna sprawa jak ktoś nie chce całości spłacać.

    Tylko żeby zaczęli te zestawienia przysyłać...!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 37. Data: 2009-01-21 22:44:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > karty kredytowej w BPH .Co miesiąc przychodzi do mnie mi pusty wyciąg
    > a próby zamknięcia skutecznie tej karty mimo wielokrotnych wysiłków

    Mam to samo!!! Dostaję puste wyciągi (teraz TYLKO co kwartał), byłem 2-3
    razy w placówce, pisałem, prosiłem, wnioskowałem, ale nie...bank jest
    nieugięty i ciągle wysyła mi te puste wyciągi ;-(
    System pokonał człowieka?

> [...]
    > się nazywało) . Koszty były niewielkie, darmowe przelewy przez
    > internet aż tu jednego dnia bank podniósł opłatę za konto na 15 zł a
    To, że drogi nie znaczy, że od razu zły. Kiedyś robiłem tam swifta z kk
    (przenosiłem z Multi) i w placówce nie mogli zrozumieć, że kk nie ma
    własnego rachunku (była podpięta pod KO). Musiałem przynieść umowę i
    pokazać, że rachunku karta nie ma. Oj wesoło było ;-)

> [...]
    > Następnego dnia udałem się do tej samej placówki gdzie odczekałem 50
    > minut , podpisałem formularz zamknięcia karty .
    Oj kombinowałeś z tą kartą. W każdym razie w BZWBK (i nie tylko) można
    zrezygnować z kk inaczej: na infolinii zastrzegasz kartę i nie życzysz
    sobie duplikatu.......i o karcie możesz zapomnieć. Bank zamknie jej
    konto w momencie kiedy miałaby się odnowić.

> [...]
    > drugie wyłączyłem wszelkie ubezpieczenia przy podpisywaniu umowy.
    > Na szczęście moja krótka przygoda z tym bankiem się na tym skończyła .
    Mogleś napisać do rzecznika klienta - w BZWBK działa dość skutecznie.
    Wystarczy e-mail a odp. dostaniesz poleconym ;-)

    > Moja żona po zakończeniu studiów złożyła wniosek o zamknięcie konta .
    > Bank nie potrafił jej zamknąć konta studenckiego przez kilka miesięcy
    > a w tym czasie naliczał opłatę za prowadzenie rachunku.
    Jeżeli złożyła dyspozycję i miała na to dowód to naliczanie opłaty jest
    problemem banku.

    Dla mnie najgorsze banki (pod względem obsługi i oferty) to:
    Polbank
    Mille
    Getin...ale nie chce mi się teraz rozpisywać dlaczego.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 38. Data: 2009-01-22 13:09:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 14:46:34 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Ale Generali ma tak pogmatwane OWU, do tego klauzula o objęciu
    > ubezpieczeniem jest chyba tylko w jednym egzemplarzu -- tym, który
    > zostaje w banku -- więc mam wrażenie, że uposażonym jest tylko Polbank

    Sprawdziłem w umowie, oczywiście, że użytkownik wyraził zgodę na
    bezwarunkowy przelew kwoty uzyskanej z tej polisy na Polbank.

    BTW w umowie Polbank informuje, że stara się o założenie banku w Polsce,
    jestem ciekaw jak to by się miało na ew. kursy walut przy transakcjach
    karcianych.

  • 39. Data: 2009-01-22 19:45:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > kto jeszcze daje 1% zwrotu na kredytówce?

    Allior ? :) Aż tak dużo wydajesz, że się to opłaca ?

    > poza przelicznikami mam jeszcze bezpłatne ubezp. na życie - zawsze coś ;-)

    Czy to ubezpieczenie jest cokolwiek warte ?

    --
    Mithos

  • 40. Data: 2009-01-22 19:49:17
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "RobertS" news:gl88h4$s8j$1@opal.icpnet.pl

    > Dla mnie najgorsze banki (pod względem obsługi i oferty) to:
    > Getin...ale nie chce mi się teraz rozpisywać dlaczego.

    Jeżeli znalazł byś kilka chwil i mógł napisać coś więcej w tym temacie, będę
    bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam.