  • 11. Data: 2004-12-01 16:48:06
    Temat: Re: Wyciąg z rachunku
    Od: "kwaq" <s...@c...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:cokiaj$64o$2@inews.gazeta.pl...

    > Wtedy bedziesz oczywiscie mogl wyciagnac wyciag parafi i powiedziec: alez
    > prosze ksiedza, z wyciagu wynika, ze wiecej nie potrzebujecie!

    kurde wlasnie lipa bo kolende mialem w niedziele;)

  • 12. Data: 2004-12-02 20:55:34
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 17:48:06 +0100,
    osoba podpisana: kwaq <s...@c...pl>
    napisała:
    [...]
    > kurde wlasnie lipa bo kolende mialem w niedziele;)

    Eee, a to nie jest tak, że "po kolendzie" ksiądz chodzi po świętach
    Bożego Narodzenia ?

    KJ

    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 13. Data: 2004-12-02 22:39:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kamil Jonca napisał:

    > Eee, a to nie jest tak, że "po kolendzie" ksiądz chodzi po świętach
    > Bożego Narodzenia ?

    Moze to byl naciagacz? Podobno pojawili sie falszywi koscielni z
    oplatkami, wiec moze sprawy poszly dalej.

    Bartol

  • 14. Data: 2004-12-03 11:29:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Moze to byl naciagacz? Podobno pojawili sie falszywi koscielni z
    > oplatkami, wiec moze sprawy poszly dalej.

    Nie, w niektórych parafiach kolenda trwa cały rok - mój kumpel miał kolendę
    w maju :-) A wszystko dlatego, że parafia duża, a w końcu "kolenda" to
    wizyta duszpasterska i tylko zwyczajowo odbywa się w okolicach BN.

  • 15. Data: 2004-12-03 12:42:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Nie, w niektórych parafiach kolenda trwa cały rok - mój kumpel miał kolendę
    > w maju :-) A wszystko dlatego, że parafia duża, a w końcu "kolenda" to
    > wizyta duszpasterska i tylko zwyczajowo odbywa się w okolicach BN.

    O kurka, to sadyzm. Hormony buzuja, ptaszki spiewaja, a tu ksiadz laduje
    sie do chalupy.

    Bartol