  • 1. Data: 2004-11-30 18:15:45
    Temat: Re: mBank...
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    DooMiniK napisał:
    > Ja to mam pecha...
    > Jestem poza miejscem zamieszkana (Kraków), daleko od centrum i mam dzisiaj
    > rachunek do zapłacenia... Mam nadzieję, że awaria nie będzie zbyt długa.

    No, a nie wiedziałeś wcześniej o tym rachunku czy to tak na ostatnią chwilę?

    K.

  • 2. Data: 2004-12-01 08:11:47
    Temat: mBank...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Ja to mam pecha...
    Jestem poza miejscem zamieszkana (Kraków), daleko od centrum i mam dzisiaj
    rachunek do zapłacenia...
    Mam nadzieję, że awaria nie będzie zbyt długa.

    ====
    Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu mBanku.
    Aktualnie system transakcyjny mBanku nie obsługuje operacji zewnętrznych.
    Z tego względu nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.

    Za niedogodności związane z zaistniałą sytuacją bardzo przepraszamy.
    ====

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 3. Data: 2004-12-01 20:55:09
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    DooMiniK napisał:

    > Decyzja, że jednak trzeba zapłacić przyszła godzinę wcześniej ;)

    To wiele wyjaśnia :)

    K.

  • 4. Data: 2004-12-02 09:16:49
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...
    > No, a nie wiedziałeś wcześniej o tym rachunku czy to tak na ostatnią chwilę?

    Są rachunki i opłaty, których spłacanie zbyt wcześnie jest po prostu stratą
    finansową.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 5. Data: 2004-12-02 09:22:10