  • 1. Data: 2003-09-26 13:37:29
    Temat: Zagraniczne konto / PAYPAL
    Od: "BesP" <b...@t...net.pl>

    Czy znacie jakis sposob na otwarcie konta w paypal.com?
    Z tego co udalo mi sie wywnioskowac potrzebne jest konto (najlepiej
    internetowe) w jednym z krajow obslugiwanych przez paypal (niemcy, uk, usa,
    etc).
    Czy znacie moze jakis takie zagraniczny bank w ktorym bedac polakiem da sie
    otworzyc rachunek? Jezeli tak, jak po krotce wyglada cala procedura?

  • 2. Data: 2003-09-26 15:45:15
    Temat: Re: Zagraniczne konto / PAYPAL
    Od: "Lewarek" <W...@v...net>

    "BesP" <b...@t...net.pl> wrote in message
> [...]
    sie
    > otworzyc rachunek? Jezeli tak, jak po krotce wyglada cala procedura?

    Ja mam w Pay pal w USA. Aby otworzyc tam konto i miec w pelnie aktywne
    nalezy:
    Zalozyc konto czekowe w amerykanskim banku, nastepnie otrzymac z tego banku
    przynajmniej karte debetowa, nastepnie zalozyc konto na Pay Pal, podac to
    konto czekowe oraz podac numer karty. Pay Pal w celu weryfikacji najpierw
    sciagnie drobna sume z karty, a nastepnie dokona dwoch wplat na konto
    czekowe. Nalezy nastepnie podac im te dwie kwoty wplat i juz, konto
    aktywowane. Proste jak drut. Acha, trzeba oczywiscie miec adres w USA i to
    staly.

  • 3. Data: 2003-09-26 19:51:08
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <faZcb.22066$cJ5.3074@www.newsranger.com>, Wal_Sur1963
    @verizon.net says...

> [...]
    > czekowe. Nalezy nastepnie podac im te dwie kwoty wplat i juz, konto
    > aktywowane. Proste jak drut. Acha, trzeba oczywiscie miec adres w USA i to

    W USA nie ma czegos takiego jak staly adres zameldowania, nie ma nawet
    obowiazku meldunkowego (no przynajmniej w stanie w ktorym jestem) Adres
    "zameldowania" jest adres na ktory dostajesz normalna poczte (nie
    skrzynka pocztowa)

    AP

  • 4. Data: 2003-09-26 19:58:21
    Od: "Lewarek" <W...@v...net>

    "AP" <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    l.net...
> [...]
    > obowiazku meldunkowego (no przynajmniej w stanie w ktorym jestem) Adres
    > "zameldowania" jest adres na ktory dostajesz normalna poczte (nie

    Mialem na mysli staly adres, taki na ktory przyjdzie karta do bankomatu. A
    napisalem staly, bo mialem na mysli, ze hotele i P.O. Box odpadaja

  • 5. Data: 2003-09-26 21:34:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lewarek wrote:
    > Mialem na mysli staly adres, taki na ktory przyjdzie karta do
    > bankomatu. A napisalem staly, bo mialem na mysli, ze hotele i P.O.
    > Box odpadaja

    A to dziwne - w Nowej Zelandii mozna otworzyc na Boxa konto bankowe..
    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 6. Data: 2003-09-26 21:47:13
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

> [...]
    > czekowe. Nalezy nastepnie podac im te dwie kwoty wplat i juz, konto
    > aktywowane. Proste jak drut. Acha, trzeba oczywiscie miec adres w USA i to

    Chwalipięta.
    Wystarczy ci karta kredytowa, ale ważne, żeby nie z polskiego banku, bo
    takich nie akceptują.
    Konto czekowe się przydaje, ale nie jest niezbędne.

  • 7. Data: 2003-09-27 17:18:34
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "poilkj" <p...@g...pl> wrote:

    > Wystarczy ci karta kredytowa, ale ważne, żeby nie z polskiego banku, bo
    > takich nie akceptują.
    > Konto czekowe się przydaje, ale nie jest niezbędne.

    A CC z np. Citibank'u wystarczyłaby?

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance

  • 8. Data: 2003-09-27 17:50:20
    Od: "kefiRR" <k...@N...gazeta.pl>

    No dobra ale czy ktoś zna odpowiedź na pytanie postawione na początku?

    pzdr

  • 9. Data: 2003-09-27 18:03:12
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Sat, 27 Sep 2003 17:50:20 +0000 (UTC), "kefiRR"
    <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    >No dobra ale czy ktoś zna odpowiedź na pytanie postawione na początku?

    Moze mozna to obejsc jakas virtualna visa albo master cardem wydanym w
    cywilizowanym swiecie?
    Pozostaje jeszcze spreparowanie scanu paszportu i rachunku za
    telefon...

    Piotr

  • 10. Data: 2003-09-27 18:46:50
    Od: "Lewarek" <W...@h...com>

    "Piotr" <f...@y...cum> wrote in message
    com...

    > Moze mozna to obejsc jakas virtualna visa albo master cardem wydanym w
    > cywilizowanym swiecie?
    > Pozostaje jeszcze spreparowanie scanu paszportu i rachunku za
    > telefon...

    Nic nie spreparujesz. Bo jak nie masz konta czekowego i karty z USA to po
    prostu nie bedziesz mial aktywacji.