  • Data: 2012-09-19 22:40:31
    Temat: Wygrać z Idea w ping ponga
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Trochę informatycznie..
    Kombinuję jak by tu przeskoczyć nieodnawialność lokaty.
    Mając automat wyszłoby fajne konto oszczędnościowe.
    Problemem nie jest napisanie skryptu w jakimś Perlu czy innym języku.
    Kłopot to mieć jakiś serwis, który by codziennie ów skrypt odpalał np. niezależnie od
    tego czy padnie prąd a ja jestem na wyjeździe.
    Znacie jakiegoś takiego schedulera w sieci darmowego i w miarę bezpiecznego?
    Próbował ktoś się zmierzyć się z problem z tej strony?

    Zibo