  • Data: 2002-04-15 12:23:42
    Temat: Wygralem!!! 1504 zl jest moje!
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora

    Hello pl-biznes-banki,

    Wlasnie zadzwonil do mnie pewien bardzo mily pan z MultiBanku
    informujac, ze wygralem 1504 zl w konkursie Bankiera przyznajac
    jednoczesnie, ze to oni sa tym tajemniczym organizatorem konkursu.
    Wlasnie przygotowuja komunikat na strone, w ktorej zamieszcza liste
    wszystkich zwyciezcow. Mam nadzieje ze zobacze tam pare znajomych
    (tzn. waszych :)) nazwisk.
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --