  • 1. Data: 2010-05-12 15:09:21
    Temat: Wykaz placówek bankowych według miast
    Od: g...@o...pl

    Czy jest coś takiego w internecie? Jak mogę szybko się zorientowac, czyje
    placówki znajdę w danym mieście?

  • 2. Data: 2010-05-12 16:18:48
    Temat: Re: Wykaz placówek bankowych według miast
    Od: orcio <o...@N...pl>

    g...@o...pl pisze:
    > Czy jest coś takiego w internecie? Jak mogę szybko się zorientowac, czyje
    > placówki znajdę w danym mieście?

    http://www.miplo.pl/?c=1&dir=1 tego typu serwisy mogą pomóc ale
    najlepiej po stronach konkretnych banków poszukać

    orcio

  • 3. Data: 2010-05-13 21:44:51
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 12 May 2010 17:09:21 +0200, g...@o...pl wrote:

    > Czy jest coś takiego w internecie? Jak mogę szybko się zorientowac, czyje
    > placówki znajdę w danym mieście?

    Pewną pomocą może służyć serwis http://www.karty.pl/ - raczej rzadko
    spotyka się oddziały bez bankomatów.

    --