  • 1. Data: 2010-05-12 16:33:44
    Temat: pochwała dla WBK za skype
    Od: plusz <p...@g...com>

    pewnie to nie nowość, ale właśnie doceniam
    będąc na wakacjach w innej strefie czasowej, jeden z hoteli założył
    blokadę na karcie, następnie zdjął inną sumę więc blokada została.
    Potrzebowałem ją wcześniej zdjąć. W WBK można zadzwonić ze Skype,
    czyli gratis całą dobę, obsługa taka jak przez zwykła infolinię -
    rzadko tam dzwonię bo mam tylko karty walutowe, ale jestem również
    miło zaskoczony szybką i nastawioną na klienta obsługą. Pierwszy
    konsultant z którym się połączyłem (wcześniej tylko wybór 1 2 0 na
    klawiaturze) od razu rozwiązał problem. To rzadkość w bankach.
    Tak więc publicznie pochwalam, bo się należy.

    --
    plusz
    kalkulatorlokat.pl

  • 2. Data: 2010-05-12 20:32:34
    Temat: Re: pochwała dla WBK za skype
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent plusz nadaje:
    > To rzadkość w bankach.
    > Tak więc publicznie pochwalam, bo się należy.

    To ja pochwalę Pocztowy za Skype i za to że jak sprawdziłem, działa w
    poniedziałki po 20:00 i soboty po 14:00 ;-)

  • 3. Data: 2010-05-13 02:30:16
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 12 Maj, 13:32, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:

    > To ja pochwalę Pocztowy za Skype i za to że jak sprawdziłem, działa w
    > poniedziałki po 20:00 i soboty po 14:00 ;-)

    pocztowy ma chyba dobrych informatyków, bo pomimo całej polityki i
    zabierania dla siebie zarówno lokaty killer jak i rozwiązania
    informatyczne działają - nie jest to może najwyższy poziom światowy,
    ale uwzględniając koszt/funksjonalnośc jest to chyba całkiem niezły
    rezultat

    --
    plusz

  • 4. Data: 2010-05-15 05:39:06
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    > pocztowy ma chyba dobrych informatyków, bo pomimo całej polityki i
    > zabierania dla siebie zarówno lokaty killer jak i rozwiązania
    > informatyczne działają

    Co do systemu Pocztowego się nie wypowiem bo miałem z nim problemy i
    stąd moje kilkukrotne testy infolinii ;-)
    Jednak sprawę załatwiłem pomyślnie i za samo działanie przez Skype ode
    mnie należy się duży plus