  • 1. Data: 2009-10-05 11:56:33
    Temat: Wykres gazu
    Od: "pablo" <m...@v...pl>

    Witam,
    proszę o podanie namiaru na aktualizowaną cenę gazu + wykres za dany okres
    czasu. To co znajduję na googlu to wykresy dot. kontraktów.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-06 07:23:00
    Temat: Re: Wykres gazu
    Od: "pablo" <m...@v...pl>

    Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://www.pgnig.pl/dladomu/taryfa/twoja_taryfa/

    Dzięki, ale chodziło mi o coś takiego
    http://www.tfc-charts.w2d.com/chart/NG/W
    opcja tygodniowa pokazuje aktualną cenę gazu naturalnego ale już opcja
    dzienna wrzuca mnie na futures . Ktoś może wyjaśnić dlaczego?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-10-06 08:06:39
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    A powiedz skąd chcesz wziąć tę cenę. Z elektrowni, z platform wiertniczych?

    WG mnie cena futures powinna Ci wystarczyć.

    DJ

  • 4. Data: 2009-10-06 11:21:09
    Od: "pablo" <m...@v...pl>

    > Na Nymex notowane są kontrakty. Tygodniówka pokazuje wykres kontynuacyjny
    > najbardziej płynnego kontraktu.

    To gdzie znajdę wykres "światowej" ceny gazu naturalnego?
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-10-06 12:09:08
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Co rozumiesz pod pojęciem "światowa" cen agazu naturalnego?

    DJ

  • 6. Data: 2009-10-06 12:29:54
    Od: "pablo" <m...@v...pl>

    Użytkownik "DJ(stopazwrotu.pl)" <d...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hafc1g$77f$1@news.onet.pl...
    > Co rozumiesz pod pojęciem "światowa" cen agazu naturalnego?

    Np. kiedy potrzebuję aktualnej ceny złota korzystam np. z tego linka
    http://www.kitco.com/ i mam cenę spot bez wspominania o kontraktach, to samo
    ze srebrem. To jest to co rozumiem jaką "światową" cenę tych surowców. Po
    tym co do tej pory przeczytałem rozumiem , że to musi mi wystarczyć, czyli
    opierając się na tym wykresie http://www.tfc-charts.w2d.com/chart/NG/W
    ostatnia cena gazu to 4,718 $, zgadza się?
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-10-06 17:24:31
    Od: "kigam" <p...@g...com>

  • 8. Data: 2009-10-07 08:39:24
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    > opcja tygodniowa pokazuje aktualną cenę gazu naturalnego ale już opcja
    > dzienna wrzuca mnie na futures . Ktoś może wyjaśnić dlaczego?

    Na Nymex notowane są kontrakty. Tygodniówka pokazuje wykres kontynuacyjny z
    najbardziej płynnego kontraktu.