  • 1. Data: 2009-04-22 13:29:36
    Temat: Wykresy online bez opóźnień
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Witam,

    Czy w jakimś biurze maklerskim oferują (w jakichś tańszych opcjach)
    możliwość śledzenia wykresów bez opóźnień?
    Boś zdaje się nie ma takich możliwości.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-04-22 13:37:14
    Temat: Re: Wykresy online bez opóźnień
    Od: "Ludi" <l...@v...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gsn689$q7l$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > Czy w jakimś biurze maklerskim oferują (w jakichś tańszych opcjach)
    > możliwość śledzenia wykresów bez opóźnień?

    CDM PEKAO - darmo
    BOS - 19 pln

  • 3. Data: 2009-04-22 13:44:16
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Ludi pisze:
    > Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:gsn689$q7l$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > BOS - 19 pln

    19 plnów w najniższym zielonym pakiecie, przy obrotach 10.000 PLN/mies
    jest zwolnienie z opłat

  • 4. Data: 2009-04-22 13:55:48
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On 22 Kwi, 15:29, "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > Czy w jakimś biurze maklerskim oferują (w jakichś tańszych opcjach)
    > możliwość śledzenia wykresów bez opóźnień?

    W DM BZWBK masz w najnowszej wersji ładny podgląd.

  • 5. Data: 2009-04-22 16:46:31
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    MariuszM pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy w jakimś biurze maklerskim oferują (w jakichś tańszych opcjach)
    > możliwość śledzenia wykresów bez opóźnień?
    > Boś zdaje się nie ma takich możliwości.

    Alior za pomocą NOL3

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 6. Data: 2009-04-23 07:38:40
    Od: "Grzegorz" <w...@o...pl>

    a co oznacza "Prowadzenie rachunku z ograniczonym dostępem do serwisów
    informacyjnych"

  • 7. Data: 2009-04-23 07:39:54
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Alior za pomocą NOL3

    Czy w Aliorze jest to dostępne już w tej podstawowej opcji z widoczną jedną
    ofertą?

    Rozumiem, że wiesz jak działa rachunek maklerski w Aliorze, sam zastanawiam
    się nad przejściem tam, proszę napisz mi czy warto i na co ewentualnie
    uważać, np. jakieś ukryte zawyżone opłaty itp. Jak z funkcjonalnością,
    szybkością i wygodą użytkowania.
    Wiem, że zlecenia można składać tylko przez WWW, czy to jest w miarę prosta
    stronka, którą można obsłużyć z tel. komórkowego, czy jakiś podbajerzony
    flshem potworek, który świeci miga i jest nie do użytku?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM

  • 8. Data: 2009-04-23 10:31:42
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    MariuszM pisze:

> [...]
    > prosta stronka, którą można obsłużyć z tel. komórkowego, czy jakiś
    > podbajerzony flshem potworek, który świeci miga i jest nie do użytku?

    Ja wiem czy warto? rachunek jak rachunek, czy to bossa czy alior czy
    mBank rachunek jak rachunek... Uważać na nic nie trzeba nie dopatrzyłem
    się odchylenia od jakiś przyjętych standardów. Zlecenia składa sie bez
    użycia Flash (strona jest zrobiona w technologi AJAX, a więc przez
    telefon będzie ciężko). Najlepiej samemu sprawdzić, nic to nie kosztuje.
    Ostatnio zrobiłem kilka transakcji na kasowym i kontraktach i wszystko ok.

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 9. Data: 2009-04-23 10:34:08
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Grzegorz pisze:
    > a co oznacza "Prowadzenie rachunku z ograniczonym dostępem do serwisów
    > informacyjnych"

    A nie wiem... nie byłem zainteresowany tematem...

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 10. Data: 2009-04-23 11:21:52
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    A wykresiki są już w tej bezpłatnej opcji?
    Trzeba zakładać dodatkowo ROR w Aliorze i pewnie trzeba obowiązkowo brać
    kartę debetową?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM