  • 1. Data: 2004-01-08 11:59:21
    Temat: Wyniki sprzedaży obligacji skarbowych osiągnięte w okresie od 1 sierpnia do końca grudnia 2003 r.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ciekawe, ciekawe :)
    Zwlaszcza risnacy udzial internetu w sprzedazy obligacji.
    W niektorych przypadkach (2letnie) to jedynie troche ponad 1%, ale w
    przypadku obligacji trzyletnich to juz prawie 25% ;)
    Ogolem jednak internet wypada calkiem niezle (4,3%)
    P.S. Oprocentowanie dwulatek jest baaardzo atrakcyjne! :) ponad 12% w ciagu
    dwoch lat...

    Od 1 sierpnia 2003 r., na podstawie umowy zawartej z Ministrem Finansów, PKO
    Bank Polski prowadzi sprzedaż i obsługę detalicznych obligacji skarbowych.
    Obecnie sprzedaż i obsługa obligacji prowadzona jest w 922 Punktach
    Sprzedaży Obligacji (PSO) - w 887 placówkach PKO BP i 35 Punktach Obsługi
    Klienta Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP (BDM).

    W stosunku do stanu z 1 sierpnia 2003 r. sieć ta zwiększyła się o 102
    placówki.

    Klienci mogą kupować obligacje także przez Internet: adres
    www.zakup.obligacjeskarbowe.pl. oraz telefon (Call Center) pod numerami 0
    801 310 210 (opłata jak za połączenie lokalne) lub 0 prefiks 81 535 66 55
    (dla telefonów komórkowych). Sprzedaż obligacji przez internet i telefon
    systematycznie rośnie.

    Z oferowanych papierów największym zainteresowaniem cieszyły się obligacje
    dwuletnie. Dla wielu klientów podstawowym walorem jest stosunkowo krótki
    horyzont czasowy tej inwestycji. Jednocześnie są to papiery o wysokiej
    rentowności. W związku z dużym popytem, w grudniu ub. r. Minister Finansów
    aneksował list emisyjny i zwiększył emisję DOS1205 z 10 mln do 15 mln sztuk.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,3988

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-01-08 12:10:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    [...]

> [...]
    > (dla telefonów komórkowych). Sprzedaż obligacji przez internet i telefon
    Ale w bankomacie nie można(a coś mi się kołacze, ze to był jeden z
    "oficjalnych" powodów wyboru PKOBP ) :->

    KJ

  • 3. Data: 2004-01-08 12:15:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale w bankomacie nie można(a coś mi się kołacze, ze to był jeden z
    > "oficjalnych" powodów wyboru PKOBP ) :->

    Pewnie bedzie mozna jak zaczna systewm zmieniac ;)

  • 4. Data: 2004-01-08 12:15:43
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    A co ciekawe w USA to wlasnie bankomat nalezy do najbardziej lubianego
    kanalu dystrybucji uslug bankowych :)

  • 5. Data: 2004-01-08 16:39:10
    Temat: Re: Wyniki sprzedařy obligacji skarbowych osiągniÍte w okresie od 1 sierpnia do koŇca grudnia 2003 r.
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Micha* 'Amra' Macierzy?ski wrote:

> [...]
    >
    > To mial byc sarkazm? ;) Moim zdaniem jest atrakcyjne biorac pod uwage, ze
    > srednio 2-letnia lokata dalaby w tym okresie ok. 4% zysku mniej.

    pozdr.
    pawel

  • 6. Data: 2004-01-08 16:52:15
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Pawel Sztabinski <p...@i...pl> wrote:
    > To mial byc sarkazm? ;) Moim zdaniem jest atrakcyjne biorac pod
    > uwage, ze srednio 2-letnia lokata dalaby w tym okresie ok. 4% zysku
    > mniej.

    Byl pelen usmieszek, bez oczka - wiec to nie sarkazm tylko stwierdzenie
    faktu! :)
    Najelpszym miejscem dla oszczedzajacych jest nasze panstwo ;) (o to juz z
    usmieszkiem ;)