  • 1. Data: 2004-01-08 11:22:32
    Temat: Dlaczego wyższa gotowość gotówkowo-bojowa w CITI?
    Od: "omfu" <o...@p...onet.pl>

    Dzisiaj przy wpłacie gotówki Pani zażądała ode mnie okazania się także dowodem
    osobistym. Na pytanie dlaczego? Żeby było bezpieczniej. O co chodzi? Czy i
    dlaczego CITI ma uprawnienia policji

    pozdrawiam'

    biru

  • 2. Data: 2004-01-08 11:27:33
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "omfu" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj przy wpłacie gotówki Pani zażądała ode mnie okazania się także
    dowodem
    > osobistym. Na pytanie dlaczego? Żeby było bezpieczniej. O co chodzi? Czy i
    > dlaczego CITI ma uprawnienia policji

    o ile pamietam, to w Citi zawsze gdy wyplacalem gotowke w kasie (a byly to
    oczywiscie kwoty wieksze niz dzienny limit wyplat w bankomacie) to Pani zawsze
    zadala okazania Dowodu Osobistego.

    sq

  • 3. Data: 2004-01-08 11:27:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    dowodem
    > osobistym. Na pytanie dlaczego? Żeby było bezpieczniej. O co chodzi? Czy i

    A miales karte Maestro do identyfikacji?

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-01-08 11:31:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "sereq"

    > o ile pamietam, to w Citi zawsze gdy wyplacalem gotowke w kasie (a byly to
    > oczywiscie kwoty wieksze niz dzienny limit wyplat w bankomacie) to Pani zawsze
    > zadala okazania Dowodu Osobistego.

    pytanie dotyczyło WPŁATY
    jeśli nie była to duza kwota to faktycznie dziwne
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-01-08 11:40:02
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "sereq"

    > pytanie dotyczyło WPŁATY
    > jeśli nie była to duza kwota to faktycznie dziwne

    ups, moj błąd, nie zauważyłem. Tego nie wiem, nie przypominam sobei żebym coś
    wpłacał w kasie ;)

    sq

  • 6. Data: 2004-01-08 11:45:49
    Od: o...@p...onet.pl

    > A miales karte Maestro do identyfikacji?

    Tak, i należało się identyfikować WPŁAcając (a więc ruch gotówki portfel --->
    konto) złotych całych 250 w niekłamanych banknotach.

    Identyfikacja Kartą Maestro, PINem oraz Dowodem.

    Babeczka wpisała numer dowodu jako ID transakcji, a także numer dowodu znalazł
    się wpisany przez nią ręcznie na kwitku wyplutym przez mini drukarkę (taki
    kwit jak z bankomatu) a który na odwrocie podpisałem (co jest standardem).

    Może jest ktoś Bardzo Mądry, kto powie dlaczego jest/było to możliwe i czy tak
    już w CITI będzie zawsze?

    Mówiąc szczerze przy wypłacie byłoby to bardziej zrozumiałe. Na cholerę wobec
    tego Maestro i PIN?

    Pozdrawiam

    omfumu
    co nie lubi gdy mu w dowód patrzą

  • 7. Data: 2004-01-08 12:11:28
    Od: "krab" <_...@k...pl>

> [...]
    dowodem
    > osobistym. Na pytanie dlaczego? Żeby było bezpieczniej. O co chodzi? Czy i

    widocznie kwota byla 'znaczna' - nie pamietam - chyba cos ok 15-20ooo jest
    taki obowiazek (kwoty nie jestem pewny) wynikajacy z ustawy

  • 8. Data: 2004-01-08 12:18:55
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message

    > pytanie dotyczyło WPŁATY
    > jeśli nie była to duza kwota to faktycznie dziwne

    Idę sobie do banku, mówię, że chcę wpłacić na dyspozycję ustną
    2 zł na konto pana Jana Kowalskiego, wpłacam owe 2 zł
    i w zamian dostaję potwierdzenie, na którym jest imię, nazwisko,
    numer konta i pełny adres pana Kowalskiego.
    Może po to dowód, żeby było wiadomo, kto właśnie otrzymał
    komplet danych osobowych?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 9. Data: 2004-01-08 12:35:39
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > numer konta i pełny adres pana Kowalskiego.
    > Może po to dowód, żeby było wiadomo, kto właśnie otrzymał

    oo, pewnie tak, tylko pytanie czy na potwierdzeniach wplat w Citi sa takie
    dane?

    a z drugiej strony to jesli nawet takie dane sa a ktos przyjdzie wplacic na to
    konto to co ? Pani spisze dane wplacajacego, jesli sa inne z tymi z konta czy
    jak?

    sq

  • 10. Data: 2004-01-08 12:50:56
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Identyfikacja Kartą Maestro, PINem oraz Dowodem.

    A no to dziwne, nigdy sie nie spotkalem z czyms takim ze po identyfikacji karta
    i PINem chcianio ode mnie dowod.

    --
    JaKi