  • 1. Data: 2010-03-21 18:41:45
    Temat: Wypłacić pieniądze z czek - najtaniej
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    Dostałem czek na mnie 11 USD z konta Barclays w Londynie.
    Czy jest mozliwosc odzyskania przynajmniej czesci w ktoryms banku?
    Mam konta w mBanku i Inteligo.

  • 2. Data: 2010-03-21 18:43:15
    Temat: Re: Wypłacić pieniądze z czek - najtaniej
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "bim-bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dostałem czek na mnie 11 USD z konta Barclays w Londynie.
    > Czy jest mozliwosc odzyskania przynajmniej czesci w ktoryms banku?

    Najniższe prowizje przewyższają kwotę twojego czeku.

  • 3. Data: 2010-03-21 21:12:00
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Najniższe prowizje przewyższają kwotę twojego czeku.

    Bzdura. Najniższa prowizja to 20 zł w BPH. Fakt, że i tak zostanie jedynie
    na jakieś tanie wino...

    --
    AS

  • 4. Data: 2010-03-21 21:27:02
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bzdura. Najniższa prowizja to 20 zł w BPH. Fakt, że i tak zostanie jedynie
    > na jakieś tanie wino...

    25 złotych. Da się kupić wino za 5 złotych? ;-)

  • 5. Data: 2010-03-21 21:33:06
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:ho6304$iee$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 25 złotych. Da się kupić wino za 5 złotych? ;-)

    Tak. Jakiegoś mózgojeba owszem. Wino marki wino.

    azot

  • 6. Data: 2010-03-21 23:17:54
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    bim-bom <j...@g...pl> had the courage to write:
    > Dostałem czek na mnie 11 USD z konta Barclays w Londynie.
    > Czy jest mozliwosc odzyskania przynajmniej czesci w ktoryms banku?
    > Mam konta w mBanku i Inteligo.

    Z www Barclaysa wychodzi, że czeki walutowe mają tylko korporacje z rocznym
    obrotem ponad 5m GBP. Taka firma już nie mogła zrobić Ci przelewu?

    k.

  • 7. Data: 2010-03-22 13:57:11
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2010-03-22 00:17, kashmiri pisze:
    > bim-bom <j...@g...pl> had the courage to write:
    >
    > Z www Barclaysa wychodzi, że czeki walutowe mają tylko korporacje z
    > rocznym obrotem ponad 5m GBP. Taka firma już nie mogła zrobić Ci przelewu?

    Firma, która miała mi wypłacić te pieniądze, miała opłatę 10 funtów za
    wypłatę pieniędzy na konto, więc im napisałem, że nie chcę tych
    pieniędzy. Oni w takim razie napisali, że mi gratis wyślą czek :) Chyba
    będę miał na pamiątkę.