  • 1. Data: 2010-03-21 18:52:27
    Temat: opóźnione SMSy KK Polbank Era
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,

    Znowu nie dostaję SMSów w ten weekend..
    ..i znowu pewnie dostanę serię w poniedziałek, skoczy mi ciśnienie i
    zacznę dzwonić do Polbanku żeby zablokować kartę..

    Tylko u mnie tak? Wprowadzone potwierdzenia operacji internetowych
    poprzez SMS przeciążyły system?

    BTW nie stresowałyby mnie tak te spóźnione SMSy jakby pisało w nich
    kiedy dokonano tej transakcji.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 2. Data: 2010-03-21 20:15:03
    Temat: Re: opóźnione SMSy KK Polbank Era
    Od: Łukasz Tomczyk <l...@g...pl>

    W dniu 2010-03-21 19:52, kranu pisze:
> [...]
    > poprzez SMS przeciążyły system?
    >
    > BTW nie stresowałyby mnie tak te spóźnione SMSy jakby pisało w nich

    Przy poprzedniej awarii akurat dzwoniłem do Polbanku, więc przy okazji
    zapytałem o co chodzi. Od pani z infolinii dowiedziałem się, że mają
    problem, ponieważ do niektórych klientów smsy dochodziły po kilka razy,
    więc do czasu usunięcia awarii wyłączyli ta funkcjonalność w ogóle :)
    Tzn, że pewnie nie udało się im usunąć awarii skutecznie.

    pozdr
    ŁukaszT

  • 3. Data: 2010-03-21 22:16:37
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Łukasz Tomczyk" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > problem, ponieważ do niektórych klientów smsy dochodziły po kilka razy,

    Mając funkcjonalność 2w1,
    przy wypłacie z bankomatu Polbanku (!)
    dostawałem SMS x 2.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-03-22 06:20:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 19:52:27 +0100, kranu napisał(a):

    > BTW nie stresowałyby mnie tak te spóźnione SMSy jakby pisało w nich
    > kiedy dokonano tej transakcji.

    A czym tu się stresować, jeżeli masz pewność, że karta jest ok? Jeżeli
    nie masz takiej pewności, to ją po prostu zastrzeż. Nie popadaj w jakieś
    paranoje, wiosna idzie ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-03-24 17:59:29
    Od: kranu <k...@l...pl>

    kranu pisze:
    > Witam,
    >
    > Znowu nie dostaję SMSów w ten weekend..
    > ..i znowu pewnie dostanę serię w poniedziałek, skoczy mi ciśnienie i
    > zacznę dzwonić do Polbanku żeby zablokować kartę..

    Nie dostałem jednak zaległych SMSów ani też bieżących.
    Dzwonię do Polbank24 i nic się nie dowiedziałem bo mają.. przetwarzanie
    nocne i zapraszają od 8:00 do 16:00..
    Fajnie - 1/3 doby obsługa klienta, a 2/3 doby przetwarzanie:/
    Hmmmm, a może wyczaili, że od pół roku już nie jestem w Erze? :D