  • 1. Data: 2008-12-30 20:09:06
    Temat: Wypłata w bankomacie & historia w BZWBK
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Witam.
    Czy ktoś może mi powiedzieć jak w historii rachunku w BZ WBK jest wpisana
    wypłata pieniędzy z bankomatu (np. ich sieci bądź eCard)?
    Mam tutaj na myśli jakie informacje widzimy na pierwszym planie kiedy
    przeglądamy historię a jakie ukazują się nam kiedy wejdziemy w szczegóły
    danej wypłaty/operacji.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-12-30 22:05:49
    Temat: Re: Wypłata w bankomacie & historia w BZWBK
    Od: k...@o...pl

    On 30 Gru, 21:09, "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote:
    > Witam.
    > Czy ktoś może mi powiedzieć jak w historii rachunku w BZ WBK jest wpisana
    > wypłata pieniędzy z bankomatu (np. ich sieci bądź eCard)?
    data księgowania
    data operacji
    opis, np:"ELECTRON 9568 WYPŁATA Z BANKOMKORFA"
    kwota
    saldo po operacji

    po kliknięciu w szczegóły
    nasze dane i numer rachunku
    opis, np ELECTRON 9568 WYPŁATA Z BANKOMATU KARTĄ ATM BZ WBK SA
    A1809000 <Kwota w danej walucie>
    kwota w pln
    data operacji
    data ksiegowania

  • 3. Data: 2008-12-30 22:50:21
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    a.googlegroups.com

    > opis, np:"ELECTRON 9568 WYPŁATA Z BANKOMKORFA"

    "BANKOMKORFA" - rozumiem, że ów bankomat znajduje się na ul. Korfantego? ;)