  • 1. Data: 2008-12-30 22:02:49
    Temat: Maksymalna wypłata - eCard & Euronet
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Witam.
    Czy ktoś z szanownego grona może mi powiedzieć ile jednorazowo, maksymalnie
    można wyciągnąć z bankomatu eCard oraz Euronet?

    Ciekawi mnie to o tyle, że w dniu dzisiejszym planowałem wypłacić kwotę 4500
    zł z bankomatu BZ WBK. Przy po wklepaniu z klawiatury kwoty jaka mnie
    interesowała, na monitorku bankomatu pojawił mi się komunikat, że
    jednorazowo mogę wyciągnąć 3000 zł. Swoją wpłatę musiałem zatem rozbić na
    dwa razy (3000 zł oraz 1500). Czy podobne limity obowiązują również w
    bankomatach eCard oraz Euronet?

  • 2. Data: 2008-12-30 22:14:15
    Temat: Re: Maksymalna wypłata - eCard & Euronet
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy ktoś z szanownego grona może mi powiedzieć ile jednorazowo,
    > maksymalnie
    > można wyciągnąć z bankomatu eCard oraz Euronet?

    Euronet - 3900,00

    marekz

  • 3. Data: 2008-12-30 22:21:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Euronet - 3900,00

    A nie 2900 przypadkiem? Bankomaty NCR standardowo wyplacaja chyba maks 30
    banknotow. eCard chyba tez korzysta z maszyn NCRa.

    MK

  • 4. Data: 2008-12-30 22:51:01
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > A nie 2900 przypadkiem? Bankomaty NCR standardowo wyplacaja chyba maks 30
    > banknotow. eCard chyba tez korzysta z maszyn NCRa.

    Nie, nie, 3900. Setki razy to ćwiczyłem. :-)

    marekz

  • 5. Data: 2008-12-30 22:52:32
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "MK" news:gje6to$fr2$1@news.wp.pl

    > A nie 2900 przypadkiem? Bankomaty NCR standardowo wyplacaja chyba maks 30
    > banknotow. eCard chyba tez korzysta z maszyn NCRa.

    To czym zatem jest podyktowana możliwość wypłacenia z maszyn BZ WBK max 3
    tysięcy za jednym razem? 100 zł więcej to uwarunkowania techniczne? ;)

  • 6. Data: 2008-12-30 23:33:20
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > To czym zatem jest podyktowana możliwość wypłacenia z maszyn BZ WBK max 3
    > tysięcy za jednym razem? 100 zł więcej to uwarunkowania techniczne? ;)

    Euronety nie akceptują wypłaty samymi setkami o ile mają możliwość wypłacić
    inaczej. Tak są jakoś dziwnie oprogramowane. Wypłacają 38 setek i dwie
    pięćdziesiątki. Jak nie mają pięćdziesiątek w zasobniku, nie wypłacają 40
    setek tylko też max 39 z tego co pamiętam.

    Bankomaty BZWBK są mniej dziwnie oprogramowane i mogą wypłacić 30 setek.

    marekz

  • 7. Data: 2008-12-30 23:43:11
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "MarekZ" news:gjeatf$e9s$1@srv.cyf-kr.edu.pl

> [...]
    > pięćdziesiątki. Jak nie mają pięćdziesiątek w zasobniku, nie wypłacają 40
    > setek tylko też max 39 z tego co pamiętam.

    Coś jest na rzeczy. Zawsze mnie dziwiło czemu kiedy wypłacałem z euronetu
    np. 200 bądź 300 zł dostawałem pieniądze w postaci 1 x 100 zł + 2 x 50 zł; 2
    x 100 zł + 2 x 50 zł

    Teraz wiem - winne jest oprogramowanie :)

  • 8. Data: 2008-12-31 06:44:37
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Nie podchodziłbym do tego od strony limitu wyznaczonego przez własciciela
    bankomatu, ale praktyczno-technicznej. Z własnych doświadczeń wiem, że już
    przy 2500 mogą być problemy wynikającej z wielkości otworu bankomatu.
    Kiedyś wypłacałem taką kwotę, bankonty były używane, a więc "grubsze" i
    mimo, że kasa z urządzenia wystawała wyciągnięcie jej nie było łatwe.
    Polecam więc brać na raty. Zrealizowanie dwóch identycznych transakcji w
    jednym bankomacie, jedna po drugiej, to przecież żaden problem.

  • 9. Data: 2008-12-31 07:01:28
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Kamil Kosiński pisze:
> [...]
    > wyciągnięcie jej nie było łatwe. Polecam więc brać na raty.
    > Zrealizowanie dwóch identycznych transakcji w jednym bankomacie, jedna
    Chyba, że masz do wypłaty kilkanaście tysięcy i wtedy nie chodzi o 1
    transakcje więcej, tylko np. o 5 (wtedy trzeba uważać na limit ilościowy
    dzienny wypłat z bankomatu).
    A odnośnie pytania o max. wypłatę - nowe Euronety, w których nie ma
    szczeliny a jest półka, na którą bankomat pojedynczo wyrzuca banknoty, a
    kartę wkłada sie tylko na początku na chwilę, a potem wyciąga, wypłacają
    coś koło 5000 na raz.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl