eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2019-10-14 17:24:22
    Temat: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
    Od: cef <c...@i...pl>

    Ostatnio przyszło do mnie pocztą tradycyjną w kopercie wypowiedzenie
    usługi Mini Firma Telefon z Santadera. Wszystkie dane adresowe są
    poprawne, tylko
    bank wypowiada usługę dla danego Numeru Identyfikacyjnego Klienta (NIK)
    i w tym piśmie podaje, że wypowiada usługę dla numeru NIK,
    który nie jest moim numerem. Czyli chciał wypowiedzieć chyba mnie,
    ale wyszło jakby powiadomił mnie, że wypowiada komuś innemu.
    Powiadomiłem ich o tej pomyłce przez pocztę wewnętrzną, ale
    twierdzą, że nie są w stanie stwierdzić co wysłali i zapraszają do oddziału.
    Co to za system, który drukuje wypowiedzenia i nie można ustalić co się
    wydrukowało.
    To już nie pierwszy bank, który ma takie problemy, że w systemie nie
    widzi co system wysyła do klientów, tylko trzeba przyjść i pokazać co
    się dostało.

    Używałem tego sporadycznie, jak nie miałem dostępu do netu a chciałem
    sprawdzić czy przyszedł jakiś ważny przelew, więc specjalnie mi nie zależy.

    Czy takie wypowiedzenie jest poprawne? (dotyczy innego NIKa)
    Czy (jak będę miał czas i ochotę się trochę poprzepychać) mogę sobie
    próbować użyć i jak nie zadziała, to reklamować?


  • 2. Data: 2019-10-14 17:44:58
    Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5da49326$0$544$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Ostatnio przyszło do mnie pocztą tradycyjną w kopercie wypowiedzenie
    >usługi Mini Firma Telefon z Santadera. Wszystkie dane adresowe są
    >poprawne, tylko bank wypowiada usługę dla danego Numeru
    >Identyfikacyjnego Klienta (NIK)
    >i w tym piśmie podaje, że wypowiada usługę dla numeru NIK,
    >który nie jest moim numerem. Czyli chciał wypowiedzieć chyba mnie,
    >ale wyszło jakby powiadomił mnie, że wypowiada komuś innemu.
    >Powiadomiłem ich o tej pomyłce przez pocztę wewnętrzną, ale
    >twierdzą, że nie są w stanie stwierdzić co wysłali i zapraszają do
    >oddziału.
    >Co to za system, który drukuje wypowiedzenia i nie można ustalić co
    >się wydrukowało.
    >To już nie pierwszy bank, który ma takie problemy, że w systemie nie
    >widzi co system wysyła do klientów, tylko trzeba przyjść i pokazać co
    >się dostało.

    Nowoczesna informatyka przypomina troche magie :-)

    >Czy takie wypowiedzenie jest poprawne? (dotyczy innego NIKa)
    >Czy (jak będę miał czas i ochotę się trochę poprzepychać) mogę sobie
    >próbować użyć i jak nie zadziała, to reklamować?

    IMO - powiadomili Cie, ze wypowiadaja dla pewnego NIK, ale na twoim
    NIK nie wypowiedzieli, wiec powinno dzialac :-)

    Ale ... jak Ci wylaczą, to pewnie niechetnie bedą chcieli wlaczyc.
    Szczegolnie jesli wylaczaja usluge calkowicie i wypowiedzieli
    wszystkim.

    Wiec jakiego odszkodowania powinienes sie domagac ... 5 zl, 50zl, 500
    zl ? :-)

    J.


  • 3. Data: 2019-10-14 18:27:23
    Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-10-14 o 17:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup

    >> Czy takie wypowiedzenie jest poprawne? (dotyczy innego NIKa)
    >> Czy (jak będę miał czas i ochotę się trochę poprzepychać) mogę sobie
    >> próbować użyć i jak nie zadziała, to reklamować?
    >
    > IMO - powiadomili Cie, ze wypowiadaja dla pewnego NIK, ale na twoim NIK
    > nie wypowiedzieli, wiec powinno dzialac :-)
    >
    > Ale ... jak Ci wylaczą, to pewnie niechetnie bedą chcieli wlaczyc.
    > Szczegolnie jesli wylaczaja usluge calkowicie i wypowiedzieli wszystkim.
    >
    > Wiec jakiego odszkodowania powinienes sie domagac ... 5 zl, 50zl, 500 zl
    > ? :-)

    Rezygnują w ogóle z tej funkcjonalności, więc pewnie wypowiedzieli
    wszystkim.
    Nie liczę specjalnie na włączenie ani na odszkodowanie.
    Bardziej ciekawi mnie co odpowiedzą jak zareklamuję, że nie działa i
    wiem, że chcieli wypowiedzieć ale im się nie udało i nie działa a
    powinno działać.
    W sumie to najbardziej interesuje mnie jaki jest procent tych wadliwych
    pism,
    bo skoro ja dostałem wypowiedzenie z jakimś innym NIK, to pewnie inni też.
    Może wszystkie wypowiedzenia wysłali przesunięte o jakąś wartość, można
    by się doktoryzować z tej wartości albo jej zależności od innych danych
    klienta.
    Ja mam przesunięcie o 72491603.


  • 4. Data: 2019-10-14 23:51:40
    Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Nie liczę specjalnie na włączenie ani na odszkodowanie.
    > Bardziej ciekawi mnie co odpowiedzą jak zareklamuję, że nie działa i
    > wiem, że chcieli wypowiedzieć ale im się nie udało  i nie działa a
    > powinno działać.
    > W sumie to najbardziej interesuje mnie jaki jest procent tych wadliwych
    > pism,
    > bo skoro ja dostałem wypowiedzenie z jakimś innym NIK, to pewnie inni też.
    > Może wszystkie wypowiedzenia wysłali przesunięte o jakąś wartość, można
    > by się doktoryzować z tej wartości albo jej zależności od innych danych
    > klienta.

    Heh, ja dysponuję pismem z mnóstwem różnokolorowych oficjalnych pieczęci
    i dwoma podpisami, że konto jest zamknięte, a działa sobie w najlepsze!

    --
    Grzexs


  • 5. Data: 2019-10-15 17:42:27
    Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5da4a1ec$0$17361$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2019-10-14 o 17:44, J.F. pisze:
    >> Ale ... jak Ci wylaczą, to pewnie niechetnie bedą chcieli wlaczyc.
    >> Szczegolnie jesli wylaczaja usluge calkowicie i wypowiedzieli
    >> wszystkim.
    >
    >> Wiec jakiego odszkodowania powinienes sie domagac ... 5 zl, 50zl,
    >> 500 zl ? :-)

    >Rezygnują w ogóle z tej funkcjonalności, więc pewnie wypowiedzieli
    >wszystkim.
    >Nie liczę specjalnie na włączenie ani na odszkodowanie.
    >Bardziej ciekawi mnie co odpowiedzą jak zareklamuję, że nie działa i
    >wiem, że chcieli wypowiedzieć ale im się nie udało i nie działa a
    >powinno działać.

    To ci odpowiedza, ze usluga zostala wylaczona i ze Ci wypowiedzieli
    pisemnie.
    A po paru pismach ... no ciekawe ... sami zaproponuja jakies male
    odszkodowanie ? :-)

    Reklamuj, to sie dowiesz :-)

    >W sumie to najbardziej interesuje mnie jaki jest procent tych
    >wadliwych pism,
    >bo skoro ja dostałem wypowiedzenie z jakimś innym NIK, to pewnie inni
    >też.
    >Może wszystkie wypowiedzenia wysłali przesunięte o jakąś wartość,
    >można by się doktoryzować z tej wartości albo jej zależności od
    >innych danych klienta.
    >Ja mam przesunięcie o 72491603.

    To sie raczej dzieje, jak sie pomiesza dane rekordu z poprzednim, albo
    wydrukuje nie to pole, albo czasem relacje w bazie sa bardziej
    skomplikowane - czyli raczej nie liczylbym na regułę.

    J.


  • 6. Data: 2019-10-17 18:03:20
    Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "cef" 5da49326$0$544$6...@n...neostrada.pl

    > twierdzą, że nie są w stanie stwierdzić co wysłali i zapraszają do oddziału.

    Santander? MMorawiecki...
    Zapytałbym bardzo ostrożnie, by nie urazić,
    czy mogę do nich przyjść jak człowiek,
    czy muszę skakać jak żabka...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/


  • 7. Data: 2019-10-17 20:22:21
    Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Grzexs" qo2qla$11ee$...@g...aioe.org

    > Heh, ja dysponuję pismem z mnóstwem różnokolorowych oficjalnych pieczęci i dwoma
    podpisami, że konto jest zamknięte, a działa
    > sobie w najlepsze!

    Jedno z mych kont w Mille (może nawet niejedno)
    zamykałem bezskutecznie wielokrotnie... Aby było
    jasne -- żalu o ww. brak skuteczności do banku
    nie mam a jedynie informuję. (ogólnie do Mille
    nie mam żalu -- wręcz przeciwnie)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1