-
1. Data: 2019-10-14 17:24:22
Temat: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
Od: cef <c...@i...pl>
Ostatnio przyszło do mnie pocztą tradycyjną w kopercie wypowiedzenie
usługi Mini Firma Telefon z Santadera. Wszystkie dane adresowe są
poprawne, tylko
bank wypowiada usługę dla danego Numeru Identyfikacyjnego Klienta (NIK)
i w tym piśmie podaje, że wypowiada usługę dla numeru NIK,
który nie jest moim numerem. Czyli chciał wypowiedzieć chyba mnie,
ale wyszło jakby powiadomił mnie, że wypowiada komuś innemu.
Powiadomiłem ich o tej pomyłce przez pocztę wewnętrzną, ale
twierdzą, że nie są w stanie stwierdzić co wysłali i zapraszają do oddziału.
Co to za system, który drukuje wypowiedzenia i nie można ustalić co się
wydrukowało.
To już nie pierwszy bank, który ma takie problemy, że w systemie nie
widzi co system wysyła do klientów, tylko trzeba przyjść i pokazać co
się dostało.
Używałem tego sporadycznie, jak nie miałem dostępu do netu a chciałem
sprawdzić czy przyszedł jakiś ważny przelew, więc specjalnie mi nie zależy.
Czy takie wypowiedzenie jest poprawne? (dotyczy innego NIKa)
Czy (jak będę miał czas i ochotę się trochę poprzepychać) mogę sobie
próbować użyć i jak nie zadziała, to reklamować?
-
2. Data: 2019-10-14 17:44:58
Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5da49326$0$544$6...@n...neostrada.
pl...
>Ostatnio przyszło do mnie pocztą tradycyjną w kopercie wypowiedzenie
>usługi Mini Firma Telefon z Santadera. Wszystkie dane adresowe są
>poprawne, tylko bank wypowiada usługę dla danego Numeru
>Identyfikacyjnego Klienta (NIK)
>i w tym piśmie podaje, że wypowiada usługę dla numeru NIK,
>który nie jest moim numerem. Czyli chciał wypowiedzieć chyba mnie,
>ale wyszło jakby powiadomił mnie, że wypowiada komuś innemu.
>Powiadomiłem ich o tej pomyłce przez pocztę wewnętrzną, ale
>twierdzą, że nie są w stanie stwierdzić co wysłali i zapraszają do
>oddziału.
>Co to za system, który drukuje wypowiedzenia i nie można ustalić co
>się wydrukowało.
>To już nie pierwszy bank, który ma takie problemy, że w systemie nie
>widzi co system wysyła do klientów, tylko trzeba przyjść i pokazać co
>się dostało.
Nowoczesna informatyka przypomina troche magie :-)
>Czy takie wypowiedzenie jest poprawne? (dotyczy innego NIKa)
>Czy (jak będę miał czas i ochotę się trochę poprzepychać) mogę sobie
>próbować użyć i jak nie zadziała, to reklamować?
IMO - powiadomili Cie, ze wypowiadaja dla pewnego NIK, ale na twoim
NIK nie wypowiedzieli, wiec powinno dzialac :-)
Ale ... jak Ci wylaczą, to pewnie niechetnie bedą chcieli wlaczyc.
Szczegolnie jesli wylaczaja usluge calkowicie i wypowiedzieli
wszystkim.
Wiec jakiego odszkodowania powinienes sie domagac ... 5 zl, 50zl, 500
zl ? :-)
J.
-
3. Data: 2019-10-14 18:27:23
Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
Od: cef <c...@i...pl>
W dniu 2019-10-14 o 17:44, J.F. pisze:
> Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
>> Czy takie wypowiedzenie jest poprawne? (dotyczy innego NIKa)
>> Czy (jak będę miał czas i ochotę się trochę poprzepychać) mogę sobie
>> próbować użyć i jak nie zadziała, to reklamować?
>
> IMO - powiadomili Cie, ze wypowiadaja dla pewnego NIK, ale na twoim NIK
> nie wypowiedzieli, wiec powinno dzialac :-)
>
> Ale ... jak Ci wylaczą, to pewnie niechetnie bedą chcieli wlaczyc.
> Szczegolnie jesli wylaczaja usluge calkowicie i wypowiedzieli wszystkim.
>
> Wiec jakiego odszkodowania powinienes sie domagac ... 5 zl, 50zl, 500 zl
> ? :-)
Rezygnują w ogóle z tej funkcjonalności, więc pewnie wypowiedzieli
wszystkim.
Nie liczę specjalnie na włączenie ani na odszkodowanie.
Bardziej ciekawi mnie co odpowiedzą jak zareklamuję, że nie działa i
wiem, że chcieli wypowiedzieć ale im się nie udało i nie działa a
powinno działać.
W sumie to najbardziej interesuje mnie jaki jest procent tych wadliwych
pism,
bo skoro ja dostałem wypowiedzenie z jakimś innym NIK, to pewnie inni też.
Może wszystkie wypowiedzenia wysłali przesunięte o jakąś wartość, można
by się doktoryzować z tej wartości albo jej zależności od innych danych
klienta.
Ja mam przesunięcie o 72491603.
-
4. Data: 2019-10-14 23:51:40
Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
Od: Grzexs <g...@w...pl>
> Nie liczę specjalnie na włączenie ani na odszkodowanie.
> Bardziej ciekawi mnie co odpowiedzą jak zareklamuję, że nie działa i
> wiem, że chcieli wypowiedzieć ale im się nie udało i nie działa a
> powinno działać.
> W sumie to najbardziej interesuje mnie jaki jest procent tych wadliwych
> pism,
> bo skoro ja dostałem wypowiedzenie z jakimś innym NIK, to pewnie inni też.
> Może wszystkie wypowiedzenia wysłali przesunięte o jakąś wartość, można
> by się doktoryzować z tej wartości albo jej zależności od innych danych
> klienta.
Heh, ja dysponuję pismem z mnóstwem różnokolorowych oficjalnych pieczęci
i dwoma podpisami, że konto jest zamknięte, a działa sobie w najlepsze!
--
Grzexs
-
5. Data: 2019-10-15 17:42:27
Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5da4a1ec$0$17361$6...@n...neostrad
a.pl...
W dniu 2019-10-14 o 17:44, J.F. pisze:
>> Ale ... jak Ci wylaczą, to pewnie niechetnie bedą chcieli wlaczyc.
>> Szczegolnie jesli wylaczaja usluge calkowicie i wypowiedzieli
>> wszystkim.
>
>> Wiec jakiego odszkodowania powinienes sie domagac ... 5 zl, 50zl,
>> 500 zl ? :-)
>Rezygnują w ogóle z tej funkcjonalności, więc pewnie wypowiedzieli
>wszystkim.
>Nie liczę specjalnie na włączenie ani na odszkodowanie.
>Bardziej ciekawi mnie co odpowiedzą jak zareklamuję, że nie działa i
>wiem, że chcieli wypowiedzieć ale im się nie udało i nie działa a
>powinno działać.
To ci odpowiedza, ze usluga zostala wylaczona i ze Ci wypowiedzieli
pisemnie.
A po paru pismach ... no ciekawe ... sami zaproponuja jakies male
odszkodowanie ? :-)
Reklamuj, to sie dowiesz :-)
>W sumie to najbardziej interesuje mnie jaki jest procent tych
>wadliwych pism,
>bo skoro ja dostałem wypowiedzenie z jakimś innym NIK, to pewnie inni
>też.
>Może wszystkie wypowiedzenia wysłali przesunięte o jakąś wartość,
>można by się doktoryzować z tej wartości albo jej zależności od
>innych danych klienta.
>Ja mam przesunięcie o 72491603.
To sie raczej dzieje, jak sie pomiesza dane rekordu z poprzednim, albo
wydrukuje nie to pole, albo czasem relacje w bazie sa bardziej
skomplikowane - czyli raczej nie liczylbym na regułę.
J.
-
6. Data: 2019-10-17 18:03:20
Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"cef" 5da49326$0$544$6...@n...neostrada.pl
> twierdzą, że nie są w stanie stwierdzić co wysłali i zapraszają do oddziału.
Santander? MMorawiecki...
Zapytałbym bardzo ostrożnie, by nie urazić,
czy mogę do nich przyjść jak człowiek,
czy muszę skakać jak żabka...
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
)\._.,--....,'``.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
_.. \ _\ (`._ ,.
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
`._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/
-
7. Data: 2019-10-17 20:22:21
Temat: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Grzexs" qo2qla$11ee$...@g...aioe.org
> Heh, ja dysponuję pismem z mnóstwem różnokolorowych oficjalnych pieczęci i dwoma
podpisami, że konto jest zamknięte, a działa
> sobie w najlepsze!
Jedno z mych kont w Mille (może nawet niejedno)
zamykałem bezskutecznie wielokrotnie... Aby było
jasne -- żalu o ww. brak skuteczności do banku
nie mam a jedynie informuję. (ogólnie do Mille
nie mam żalu -- wręcz przeciwnie)
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
)\._.,--....,'``.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
_.. \ _\ (`._ ,.
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
`._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/