eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWypowiedzenie niekoniecznie prawidłoweWypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
    From: cef <c...@i...pl>
    Subject: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
    Date: Mon, 14 Oct 2019 17:24:22 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <5da49326$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1571066662 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 544 80.53.118.49:54379
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:646715
    [ ukryj nagłówki ]

    Ostatnio przyszło do mnie pocztą tradycyjną w kopercie wypowiedzenie
    usługi Mini Firma Telefon z Santadera. Wszystkie dane adresowe są
    poprawne, tylko
    bank wypowiada usługę dla danego Numeru Identyfikacyjnego Klienta (NIK)
    i w tym piśmie podaje, że wypowiada usługę dla numeru NIK,
    który nie jest moim numerem. Czyli chciał wypowiedzieć chyba mnie,
    ale wyszło jakby powiadomił mnie, że wypowiada komuś innemu.
    Powiadomiłem ich o tej pomyłce przez pocztę wewnętrzną, ale
    twierdzą, że nie są w stanie stwierdzić co wysłali i zapraszają do oddziału.
    Co to za system, który drukuje wypowiedzenia i nie można ustalić co się
    wydrukowało.
    To już nie pierwszy bank, który ma takie problemy, że w systemie nie
    widzi co system wysyła do klientów, tylko trzeba przyjść i pokazać co
    się dostało.

    Używałem tego sporadycznie, jak nie miałem dostępu do netu a chciałem
    sprawdzić czy przyszedł jakiś ważny przelew, więc specjalnie mi nie zależy.

    Czy takie wypowiedzenie jest poprawne? (dotyczy innego NIKa)
    Czy (jak będę miał czas i ochotę się trochę poprzepychać) mogę sobie
    próbować użyć i jak nie zadziała, to reklamować?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1