  • 61. Data: 2005-04-17 16:29:11
    Temat: do K.K. - co sądzisz o moim pomyśle?
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

  • 62. Data: 2005-04-17 16:32:50
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy (a jak:]...)
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    K.K. wrote:

> [...]
    > pobrania lub egzekucji opłaty za prowadzenie rachunku.
    > Powinno się umieścić powody wypowiedzenia, w tym przypadku zmianę opłat,
    > a wtedy do czasu zamknięcia rachunku bank jest zobowiązany do jego
    > prowadzenia na starych zasadach. Zmusza go do tego ustawa z dnia 2 marca
    > 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności
    > za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, która to wprowadziła
    > zmiany w Kodeksie Cywilnym, a konkretnie zmianie uległ zapis art. 385.
    > Sądzę że to istotne dla tych, co mimo wszystko chcą uniknąć opłaty za

    Podaj pełne żródło tzn. Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów
    (...) z dnia 2 marca 2000 r. - Dziennik Ustaw ..... art.385

    Zacytuj proszę też tekst tego artykułu jak masz go pod ręką.

    Wiem, jestem leniwy... :-(

    Tomek

  • 63. Data: 2005-04-17 16:33:36
    Temat: Re: Moje pismo wygląda tak:
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2005 18:22:27 +0200, Tomasz <t...@p...fm> napisał:

    > Na podstawie §24.4

    ...czego? TOiP?

    --
    Z marzeń bywalca usenetu: Chciałbym kiedyś móc posłuchać utworu wykonawcy
    Archive pt. "Again" z roku 2002, gdyż znalazłem ją na Trójkowym Topie

  • 64. Data: 2005-04-17 16:49:41
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    T.Omasz wrote:

    > ...czego? TOiP?

    Regulaminu - muszę dopisać - słuszna uwaga.

  • 65. Data: 2005-04-17 16:50:45
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Regulamin prowadzenia rachunków bankowych Volkswagen Bank Polska S.A.
    http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/vw_regulamin_prowa
    dz_rach.pdf

  • 66. Data: 2005-04-17 19:18:09
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Otrzymują:
    > 1. Volkswagen Bank direct .........
    > 2. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta,
    > 3. Narodowy Bank Polski, Komisja Nadzoru Bankowego

    jesli z powyzszych instytucji otrzymas odpowiedz - to mam nadzieje, ze
    trescia sie z nami podzielisz
    z gory dzieki
    ;-)

  • 67. Data: 2005-04-17 20:08:43
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Krab wrote:
    > Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > jesli z powyzszych instytucji otrzymas odpowiedz - to mam nadzieje, ze
> [...]
    Oczywiście.

  • 68. Data: 2005-04-17 22:30:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz napisał(a):

> [...]
    > 2. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta,
    > Plac Powstańców Warszawy 1; 00-950 Warszawa
    > 3. Narodowy Bank Polski, Komisja Nadzoru Bankowego

    4. Radio Maryja
    5. Nasz Dziennik
    6. Liga Polskich Rodzin

  • 69. Data: 2005-04-17 22:31:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz napisał(a):

    > Volkswagen Bank direct
    > Al. Jana Pawła II 15
    > 00-828 Warszawa

    W kwestii formalnej. Umowę masz z bankiem Volkswagen Bank Polska SA.
    VW Bank direct to nazwa produktu.

  • 70. Data: 2005-04-18 00:25:27
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > W kwestii formalnej. Umowę masz z bankiem Volkswagen Bank Polska SA.
    > VW Bank direct to nazwa produktu.

    Dobrze, że nie z Volkswagen Golf ;-)

    K.