    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "Wysokie" odsetki w parabanku
    Date: Tue, 16 Jun 2009 09:50:10 +0200

    Niedawno na grupie był wątek narzekający na temat wysokich odsetek w
    kredytach bankowych. W warszawskiej gazecie z ogłoszeniami "Oferta"
    (wychodzi też w innych miastach) jest zawsze cała masa ogłoszeń firm
    zajmujących się udzielaniem kredytów. Zadzwoniłem pod kilka numerów,
    większość to firmy sprzedające kredyty zwykłych banków, ale nie wszystkie.
    Firma reklamująca się jako udzielająca kredytów każdemu, bez sprawdzania w
    bik, bez zaświadczeń i poręczycieli, przedstawiła mi przez telefon
    następującą ofertę:

    kwota pożyczki: 15000 zł
    rozłożona na 60 miesięcznych rat
    miesięcznie do spłaty 700 zł

    Co w skali 5 lat daje nam 42000 zł do spłaty.

    Chyba jednak nie ma co narzekać na banki, bo tam oprocentowanie najwyżej
    zbliża się do 30% :)

    --
    best regards,
    scream