  • 1. Data: 2005-12-27 14:30:23
    Temat: Wysokodochodowe inwestycje kapitałowe
    Od: "Krzysztof Zelner" <k...@g...pl>

    Witam,

    Jeśli chcesz zarobić w krótkim czasie duże pieniądze, mając przy tym kapitał
    do zainwestowania, powinny cię zainteresować wysokooprocentowane programy
    inwestycyjne w internecie. Zapraszam na moją stronę www.zott.republika.pl .
    Inwestuję w tamtym programie już jakiś czas &#8211; dotychczas otrzymałem od nich
    dwie wypłaty, następna powinna przyjść do mnie w najlbiższych paru dniach. Na
    życzenie mogę przysłać dowody wypłat.

    To nie jest jedyny program tego typu istniejący w sieci, ale zarazem jeden z
    najbardziej popularnych. W ciągu około 20 dni od wpłaty otrzymuje się 144%
    zainwestowanej kwoty, co daje 44% czystego zysku. Przy czym nie jest to
    piramidka ani łańcuszek. Firma nie potrzebuje nowych członków, aby spłacać
    starych, tylko inwestuje uzyskane pieniądze w prawdziwe, niewirtualne biznesy.

    W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na k...@o...pl lub gg:4802272 .

    Pozdrawiam,

    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-12-27 17:36:58
    Temat: Re: Wysokodochodowe inwestycje kapitałowe
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 27 Dec 2005 14:30:23 +0000 (UTC), Krzysztof Zelner napisał(a):

    > W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na k...@o...pl lub gg:4802272 .

    wysokodochodowe inwestycje a kurcze na zwykle serwer www czy email za 20 zł
    nawet nie stać? Moze dlatego że anonima ciężej ścigać za oszustwa? Widać
    kolega zorentował się że od roku za piramidki do pierdla sie idzie :)

    --
    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2005-12-27 19:42:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ...@...c [###...@...c.###] napisał:
> [...]
    oszustwa?
    > Widać kolega zorentował się że od roku za piramidki do pierdla sie

    Za piramidki, to sie i przed wojną już szło do pierdla. To zawsze było
    oszustwo.

  • 4. Data: 2005-12-27 22:50:17
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 27 Dec 2005 20:42:06 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Za piramidki, to sie i przed wojną już szło do pierdla. To zawsze było
    > oszustwo.

    286 cieżko udowodnić a piramidkę stosunkowo prosto.

    --
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2005-12-28 00:02:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ...@...c [###...@...c.###] napisał:
    > 286 ciężko udowodnić a piramidkę stosunkowo prosto.

    Nie masz racji. Pierwszy wyrok w tej sprawie w Polsce, to jeśli dobrze
    pamiętam z wykładów (a to kilkanaście lat :-) sprzedaż rowerów w
    systemie piramidki z bodaj 1926 roku w Warszawie. System polegał na
    sprzedaży rowerów za darmo, a dokładniej sprzedawca dawał dwa talony,
    które upoważniały do ich dalszego odsprzedania po połowie wartości
    roweru. Wówczas nabywca kupował rower za pieniądze z talonów, a
    nabywcy talonów mieli prawo przyjść do sklepu i dostać takie same dwa
    talony, które odsprzedawali następnym. I to jest typowa piramidka. To,
    co zaprezentowano w poście inicjującym ten wątek nie tyle wygląda mi
    na piramidkę, co raczej na oszustwo. Podkreślam WYGLĄDA MI! bo dowodów
    na to żadnych nie mam.

    Przy analizie takich systemów podstawowym pytaniem jest źródło
    pochodzenia środków, które mam zarobić. Niby jest tu wspomniane o
    zapłacie za oglądanie reklam. Takie serwisy istnieją i dość dobrze
    prosperują. Zwłaszcza w krajach, gdzie SPAM jest bardziej skutecznie
    niż u nas zwalczany, są jedynym sposobem na dotarcie drogą
    elektroniczną do klientów. No ale to zupełnie nie ta skala
    wynagrodzenia, jaką opisał nam Krzysiek. Z drugiej strony nie wierzę w
    legalną inwestycję o stopie zwrotu 12% dziennie. Toż tego nawet chyba
    na sprzedaży narkotyków czy materiałów radioaktywnych by się nie dało
    zrobić.

    Po przeanalizowaniu jego strony dochodzę do wniosku, że być może
    wszystko jest kwestią tego, że on swoje rozważania robi na inwestycji
    60$. Cytując z jego strony: "po 12 dniach masz już 86.40$". Czyli
    zarobiłem 26,40%, co stanowi 44% inwestycji, a dziennie by to było
    około 3,7%. W procentach to wygląda obiecująca. Ale w kwocie, to daje
    cirkla 2,2$. No to załóżmy do osiągnięcia w serwisie reklamowym.
    Większość osób, które ewentualnie zdecydują się na taką zabawę pewnie
    wpłaci niewielkie kwoty i faktycznie zwrot procentowy dostanie duży.
    Tylko co się stanie, jak wpłacą większą kwotę?

    Z informacji Krzyśka wynika, że głównym źródłem dochodów ma być
    serwis: http://www.12dailypro.com/. Tylko to jakaś dziwna Instytucja.
    Mój angielski jest taki, jaki jest, ale w każdym razie pozwala mniej
    więcej zrozumieć treść tej strony. Nie znalazłem tam jednak niczego
    poza wielokrotnie powtarzaną informacją, że dostanę 12%. Na
    ichniejszym forum posty jakieś dziwne. Moim zdaniem raczej obliczone
    na przekonanie, że społeczność liczy mnóstwo osób, niż co kolwiek
    wnoszące do sprawy. No i powalająca strona z kontaktem z firmą:
    "12DailyPro Ticket System is currenty undergoing maintenance. Check
    the Member's Area of 12dailypro.com for more information. We apologize
    for the inconvenience. Thank you for your patience." Ja rozumiem z
    tego, że konserwują stronę i z tego powodu nie mogą podać adresu do
    siebie :-) Bez jaj.

    Sama strona na serwerze firmy: DomainsByProxy.com; 15111 N. Hayden
    Rd., Ste 160, PMB 353, Scottsdale, Arizona 85260 United States. Firmy
    nie znam, ale nazwa chyba mówi sama za siebie i nie brzmi obiecująco.
    Domena za to zarejestrowana na firmę: Prolexic Technologies, Inc. z
    siedibą w Hollywood, 1930 Harrison Street, która z kolei na swojej
    stronie http://www.prolexic.com jakoś się specjalnie nie chwali tym
    faktem. Nie wygląda również, by mieli jakimś ogromnym kapitałem
    obracać. Co więcej wygląda na to, że jakoś się jej przestało dobrze
    wieść w okolicy marca 2005 roku (szczegóły na stronie
    http://www.prolexic.com/company/ ).

    Generalnie zależał bym daleko posuniętą ostrożność przy podejmowaniu
    decyzji o tej inwestycji.

  • 6. Data: 2005-12-28 01:52:58
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Powiedz lepiej ile masz procentów od referali i wszystkich ściągniętych
    naiwniaków;-)
    AS