  • 1. Data: 2005-12-27 13:34:55
    Temat: jeb*** banki
    Od: "Rob" <r...@p...onet.pl>

    pier**** banki wszystkie
    który bank jest najlepszy dla studenta? bo wg mnie wszystkie sa chu*** :)
    licze na odpowiedzi
    pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2005-12-27 13:37:22
    Temat: Re: PLONK
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Rob wrote:
    > pier**** banki wszystkie
    > który bank jest najlepszy dla studenta? bo wg mnie wszystkie sa
    > chu*** :) licze na odpowiedzi

    Ty się wiele nie różnisz...

  • 3. Data: 2005-12-27 13:38:47
    Temat: Re: jeb*** banki
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > pier**** banki wszystkie
    > który bank jest najlepszy dla studenta? bo wg mnie wszystkie sa chu*** :)

    kto popelnil te zbrodnie i uczynil Cie studentem?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-12-27 13:43:37
    Od: "Rob" <r...@p...onet.pl>

    > pier**** banki wszystkie
    > który bank jest najlepszy dla studenta? bo wg mnie wszystkie sa chu*** :)
    > licze na odpowiedzi

    a tak poważnie to chodzi mi o bank, który umożliwia wypłatę bez prowizji w jak
    największej ilości bankomatów i relatywnie niska opłatę za prowadzenie konta..

  • 5. Data: 2005-12-27 15:32:12
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Rob" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pier**** banki wszystkie
    > który bank jest najlepszy dla studenta? bo wg mnie wszystkie sa chu*** :)

    To składaj pieniadze w piz**

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-12-27 15:32:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > a tak poważnie to chodzi mi o bank,

    A tak poważnie to na merytoryczna odpowiedz juz nie licz.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-12-27 17:13:54
    Od: ...@...c

    Dnia 27 Dec 2005 14:43:37 +0100, Rob napisał(a):

    > a tak poważnie to chodzi mi o bank, który umożliwia wypłatę bez prowizji w jak
    > największej ilości bankomatów i relatywnie niska opłatę za prowadzenie konta..

    ing bś do 26 lat/student prowadzenie 2 zł przelewy via internet friko.

    --
    pozdrawiam,

  • 8. Data: 2005-12-27 17:28:37
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On Tue, 27 Dec 2005 14:38:47 +0100, "rezist.com" <s...@p...com>
    wrote:

    >kto popelnil te zbrodnie i uczynil Cie studentem?

    wiesz, byc moze powinienes podziekowac temu wydzialowi
    (za joemonster.org):

    Wydział informatyki, profesor do studentów:
    - Nasz wydział nie tylko uczy, ale też ratuje wiele istnień ludzkich
    - ??
    - Przyjmując takich idiotów jak wy zamknął wam drogę na medycynę..

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 9. Data: 2005-12-27 17:56:52
    Od: Trzypion <_...@n...pl>

    On 27 Dec 2005 14:34:55 +0100, "Rob"
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    >pier**** banki wszystkie
    >który bank jest najlepszy dla studenta? bo wg mnie wszystkie sa chu*** :)

    Wiesz, może najpierw skończ tą zawodówkę?
    --
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_

  • 10. Data: 2005-12-28 15:32:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Trzypion" <_...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz, może najpierw skończ tą zawodówkę?

    Zamierzasz nam własną zarekomendowac?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt