  • 1. Data: 2005-12-12 04:04:13
    Temat: Wznowienia kart w PKO BP
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    Czy dalej trzeba sie fatygowac po odbior kart wznowionych do PKO BP ? Chodzi mi
    przede wszystkim o karte obciazeniowa Visa Classic. Karte zawsze wydaja tylko na
    1 rok waznosci i co roku trzeba chodzic do PKO BP po nowa karte, co wiaze sie z
    straceniem paru godzin w moim oddziale. Czy jest mozliwosc zlecenia wysylania
    karty na adres korespondencyjny? A czy jakbym ustanowił pełnomocnika do konta,
    to czy ten pelnomocnik konta moglby odebrac karte dla mnie np podczas mojej
    nieobecnosci w kraju?

    Pozdrawiam
    Kubakj