  • 1. Data: 2009-11-13 22:55:48
    Temat: XTB - MetaTrader - TP - pytanie
    Od: "Metal" <m...@v...pl>

    pytanie klientow XTB i uzytkownikow MetaTrader'a:
    ropa zamknela sie na poziomie 76.30 (Bid), mam otwarta pozycje L i ustawiony TP
    na poziomie 76.50
    jezeli rynek otworzy sie luka w gore, np. na poziomie 76.70, to czy moj TP
    zostanie zrealizowany po 76.50 czy po 76.70?
    bede wdzieczny za wyjasnienie, nie jakos nigdy tego nie testowalem, a wlasnie
    przypadkowo zostalem z taka pozycja...

    pozdrawiam,
    Metal

  • 2. Data: 2009-11-13 23:02:39
    Temat: Re: XTB - MetaTrader - TP - pytanie
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    Użytkownik "Metal" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostanie zrealizowany po 76.50 czy po 76.70?
    > bede wdzieczny za wyjasnienie, nie jakos nigdy tego nie testowalem, a

    76.70

    pozdrawiam
    RySZARd

    4605 (20091113) __________

  • 3. Data: 2009-11-14 00:58:52
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > zostanie zrealizowany po 76.50 czy po 76.70?
    > bede wdzieczny za wyjasnienie, nie jakos nigdy tego nie testowalem, a wlasnie

    kolega Ryszard trochę źle odpowiedział, TP będzie zrealizowany po 76.50 z tego
    co ja wiem... ale za to gdyby to nie był TP tylko SL to by został odpalony po
    76.70 he he... w sumie trudno się dziwic, broker zazwyczaj interpretuje niuanse
    na swoją korzysc, chociaż są tacy brokerzy którzy realizują stopy i limity w
    luce...

  • 4. Data: 2009-11-14 11:20:40
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > po
    > 76.70 he he... w sumie trudno się dziwic, broker zazwyczaj interpretuje

    Zgadza sie. Tak wlasnie bedzie w XTB (i byc moze u innych brokerow takze).
    Mialem idenyczny przypadek z lukami na W20PLN. TP bedzie zrealizowany po
    cenie zdefiniowania, SL po cenie otwarcia.

    --
    Z poważaniem,
    Robert Krassowski,

    http://www.alkortrade.biz

  • 5. Data: 2009-11-14 12:15:09
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

> [...]
    > niuanse
    > na swoją korzysc, chociaż są tacy brokerzy którzy realizują stopy i limity

    tak, tak masz racje, ja odpisałem myśląc o SL.....,

    pozdrawiam
    RySZARd

    4606 (20091114) __________

  • 6. Data: 2009-11-16 10:42:55
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Zgadza sie. Tak wlasnie bedzie w XTB (i byc moze u innych brokerow takze).
    > Mialem idenyczny przypadek z lukami na W20PLN. TP bedzie zrealizowany po
    > cenie zdefiniowania, SL po cenie otwarcia.

    Mozesz napisac jakie sa zalety W20PLN w porownaniu do FW20? Spread W20PLN
    jest 2 krotnie wiekszy niz prowizja XTB na FW20.
    Czy zlecenia oczekujace realizuja zawsze po ustalonej cenie? Wtedy warto by
    bylo przemyslec korzystanie z tego instrumentu zamiast FW20 w celu
    unikniecia poslizgow.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 7. Data: 2009-11-16 18:18:34
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy zlecenia oczekujace realizuja zawsze po ustalonej cenie? Wtedy warto
    > by bylo przemyslec korzystanie z tego instrumentu zamiast FW20 w celu

    Nie ma zadnych zalet :) Przynajmniej czysto finansowych i w krotkim
    terminie. Jesli ktos jest day-traderem, to nie ma szans na korzystne
    zawieranie transakcji. (Po prostu krocej bedzie gral, bo na krocej starczy
    depozytu. Ktos na DT ugral wiecej niz na prowizje dla DM?)

    A pozytywy "niefinansowe" sa takie, ze Metatradera mozna odpalic na smartach
    i palmach. Mozna napisac i odpalic system transakcyjny w MQL4.

    No i wieksza dzwignia (ale to chyba negatyw, zgodnie z teza, z ktora sie
    zgadzam, ze dobry broker to taki, ktory zmniejszy Ci dzwignie, a nie
    podwyzszy :)

    --
    Z poważaniem,
    Robert Krassowski,
    Alkortrade. Doradztwo Inwestycyjne
    Alkor Trade Sp. z o.o.
    http://www.alkortrade.biz

  • 8. Data: 2009-11-17 14:17:13
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Nie ma zadnych zalet :) Przynajmniej czysto finansowych i w krotkim
    > terminie.
    Przy takim wzroscie jak od piatku to nawet to nawet w XTB mozna bylo zarobic
    bo nie ma oplat za trzymanie pozycji do nastepnej sesji na WGPW.

    > Jesli ktos jest day-traderem, to nie ma szans na korzystne zawieranie
    > transakcji. (Po prostu krocej bedzie gral, bo na krocej starczy depozytu.
    > Ktos na DT ugral wiecej niz na prowizje dla DM?)

    Dla day-traderow lepsza jest Sidoma Trader