  • 11. Data: 2009-12-28 18:41:01
    Temat: Re: Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > automaty z terminalem? ze u nas, w Polszy?
    > i co konkretnie te automaty sprzedaja?

    Np. bilety ZTM Warszawa, bilety do kina w Cinema City.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 12. Data: 2009-12-28 20:04:22
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    scholastyk wrote:

    > Np. bilety ZTM Warszawa, bilety do kina w Cinema City.

    Neste24, automaty parkingowe na lotnisku Okecie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 13. Data: 2009-12-28 21:55:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Neste24, automaty parkingowe na lotnisku Okecie.

    na neste łatwo sobie napykać zwolnienie jak jest ilościowe tak jak np. w
    Polbanku lub EB ;-)

    ale generalnie wykonuję ok. 30-50 transakcji kk + jakieś 5-8 przelewów
    citkiem w miesiącu czyli raczej w okolicy średniej grupowej

    i oczywiście płacę kk wszędzie tam gdzie się tylko da...obecnie
    korzystam (aktywnie) z 4 kk w tym citek tylko przelewy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-12-28 22:13:41
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 21:04:22 +0100, darnok napisał(a):

    > Neste24, automaty parkingowe na lotnisku Okecie.

    A... takie. Myslalem o vendingowych - stad zdziwienie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2009-12-28 22:49:36
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 28 gru 2009 o 17:08 GMT, napisał(a):

    > OK 70-100 transakcji co miesiąc, co dzień spożywczak + stacja benzynowa +

    Codziennie tankujesz?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 16. Data: 2009-12-29 06:27:41
    Temat: Odp: Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Codziennie tankujesz?

    Jak leje zawsze za 20 PLN to i codziennie tankuje ;)

    Ciężko mi sobie wyobrazić codziennie po 3 transakcje.

    Ryba

  • 17. Data: 2009-12-29 08:48:43
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "darnok" news:hhb307$g0k$1@inews.gazeta.pl

    > Neste24, automaty parkingowe na lotnisku Okecie.

    automaty biletowe z Multikinie, automaty biletowe (nie wszystkie) w
    Krakówku, ST1 - chyba tak sie ta siec stacji nazywa, wystepuje na Górnym
    Slasku.

  • 18. Data: 2009-12-29 08:57:35
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Ryba" news:hhc7lk$snn$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Jak leje zawsze za 20 PLN to i codziennie tankuje ;)

    Chce ci się? Czy robisz to z musu jako osoba uzależniona od transakcji
    kartowych he he :)

    > Ciężko mi sobie wyobrazić codziennie po 3 transakcje.

    Chyba czas najwyższy pomyśleć o jakimś leczeniu ;)

  • 19. Data: 2009-12-29 09:20:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak leje zawsze za 20 PLN to i codziennie tankuje ;)

    to byłoby przegięcie, czas dojazdu/tankowania też się liczy...
    ja leję za tyle aby mi na min. tydzień wystarczyło chociaż kilka stacji
    mam pod samym nosem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2009-12-29 10:39:13
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hhchkd$r88$1@opal.icpnet.pl

    > to byłoby przegięcie, czas dojazdu/tankowania też się liczy...
    > ja leję za tyle aby mi na min. tydzień wystarczyło chociaż kilka stacji
    > mam pod samym nosem

    Zgadza się :)
    Ja stosuję taką taktykę na obczyźnie i w kraju, że mam swoje dwie ulubione
    stacje - jestem w pobliżu to zawszę zaleję bak na full (wyjątek stanowi
    jazda w trasie) :)
    No ale, że by jechać każdego dnia po paliwo za 20 zł... :/ Mi by się nie
    chciało. No ale nie mi to oceniać - jak widać inni to lubią a mi nie
    pozostaje nic innego jak tylko uszanować ich wybór