  • 21. Data: 2009-12-29 12:04:16
    Temat: Re: Odp: Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 11:39:13 +0100, Valdi napisał(a):

    > No ale, że by jechać każdego dnia po paliwo za 20 zł... :/ Mi by się nie
    > chciało. No ale nie mi to oceniać - jak widać inni to lubią a mi nie
    > pozostaje nic innego jak tylko uszanować ich wybór

    Jeszcze raz i powoli.

    Pytanie Brzezi do anonima:
    Codziennie tankujesz?

    Odpowiedź Ryby do Brzezi (nie jest to odpowiedź anonima!):
    Jak leje zawsze za 20 PLN to i codziennie tankuje.
    Ciężko mi sobie wyobrazić codziennie po 3 transakcje.

    Reasumując nie jest więc pewne, że codziennie tankuje, no chyba że ma MC
    i w najnowszej promocji chce koniecznie pojechać do Afryki ;)

    Xenocide

  • 22. Data: 2009-12-29 19:11:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 12:04:16 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    [...]

> [...]
    >
    > Reasumując nie jest więc pewne, że codziennie tankuje, no chyba że ma MC
    > i w najnowszej promocji chce koniecznie pojechać do Afryki ;)

    Dokładnie o tym samym chciałem wspomnieć ;)
    BTW, ssie straszliwie ta promocja MC - byle koleś z dostępem do wielu POSów
    nastuka tysiące transakcji i wygra... W sumie to nawet prościej można:
    podpisać umowę z jakimś polcardem/platnosci.pl/platnosci24.pl itp. i potem
    natrzaskać tysiące transakcji po 1..99 groszy. Nigdzie w regulaminie nie ma
    słowa o tym że nie wolno "oszukiwać", a w ten sposób codziennie można nabić
    100 transakcji za 49,50zł. Wyjazd do RPA dla 2 osób za 346,50 to niezła
    okazja :) Inna sprawa, że na 100% zawodowi wygrywacze konkursów SMSowych i
    pokrewnych od dawna klepią te setki transakcji... Fajnie byłoby dowiedzieć
    się jakie ilości transakcji zrobili ci co wygrali wyjazd :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 23. Data: 2009-12-29 19:38:41
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Jacek Osiecki" news:slrnhjkl3t.oiu.joshua@tau.ceti.pl

> [...]
    > pokrewnych od dawna klepią te setki transakcji... Fajnie byłoby dowiedzieć
    > się jakie ilości transakcji zrobili ci co wygrali wyjazd :)

    Nie czytałem regulaminu promocji bo w niej nie uczestniczę, ale czy
    przypadkiem w regulaminie nie ma zapisu, że transakcję na taką samą kwotę
    (dublujące się) nie są brane pod uwagę tj. w przypadku kilku transakcji np.
    na 10,22 PLN tylko ta pierwsza jest brana w konkursie?
    I jeszcze jedna kwestia - coś mi się w pamięci przebija, że Visa w której
    edycji swojego konkursu miała najprawdopodobniej zapis w swoim regulaminie
    mówiący, że jeżeli w danym dniu dokonano kilka/kilkanaście transakcji dla
    tego samego podmiotu (w tym samym sklepie/punkcie handlowym) to organizator
    konkursu dopuszcza sobie prawo do odmowy akceptacji tych transakcji w
    momencie losowania nagród. Czy takie coś jest również w przypadku konkursie
    MC?

    Pozdrawiam.

  • 24. Data: 2009-12-29 20:01:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > (dublujące się) nie są brane pod uwagę tj. w przypadku kilku transakcji np.
    > na 10,22 PLN tylko ta pierwsza jest brana w konkursie?

    tak jest zawsze...

    szkoda, ze nagrody sa losowane a nie tak jak kiedys = kto pierwszy ten
    lepszy zgarnial nagrody gwarantowane (co prawda nie była to wycieczka
    lub auto, ale zawsze jakis gadzet mozna bylo zgarnac)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2009-12-29 20:12:18
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hhdn7r$2364$2@opal.icpnet.pl

    > tak jest zawsze...

    Dobrze wiedzieć :)

    > szkoda, ze nagrody sa losowane a nie tak jak kiedys = kto pierwszy ten
    > lepszy zgarnial nagrody gwarantowane (co prawda nie była to wycieczka
    > lub auto, ale zawsze jakis gadzet mozna bylo zgarnac)

    Visa coś takiego ma - plecaczki, torby itp. :) Pobawiłem się w to w
    poprzedniej edycji, udało się :)
    W obecnym konkursie zabrakło chęci a i transakcji w PL nie natrzaskałem
    również za wiele.

  • 26. Data: 2009-12-30 17:34:09
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 21:01:59 +0100, RobertS napisał(a):
> [...]
    > lepszy zgarnial nagrody gwarantowane (co prawda nie była to wycieczka
    > lub auto, ale zawsze jakis gadzet mozna bylo zgarnac)

    No przecież właśnie teraz nie ma tu żadnej loterii - trzeba albo nastukać
    najwięcej transakcji albo najszybciej wysyłać płatne SMSy. A na stare
    promocje "kto pierwszy zarejestruje w dniu x" był hack - zgłosić minutę po
    północy, potem dopiero dokonać zakupu a udowodnić wyciągiem na którym
    żadnych godzin nie ma ;) Nie chciało mi się go wdrażać w życie (no bez
    przesady, szmacić się żeby dostać jakiś breloczek), ale pewnie ktoś
    skorzystał skoro w następnym konkursie już nie było "pierwsze X transakcji z
    kolejnego dnia" tylko "co n-ta transakcja" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 27. Data: 2010-01-01 18:25:28
    Temat: Re: Z cyklu kto da więcej? - liczba transakcji na kk
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 28 Gru 2009, 10:03, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > W ramach czystej zabawy.
    > Jak wiadomo okres świąteczny, to czas trochę inny niż normalnie ;)
    > Wiadomo trzeba kupić co nie co. Jako, że na każdym zebraniu jest tak, że
    > ktoś musi zacząć to:
    >
    > okres rozliczeniowy 25-tego (idealnie się wstrzeliłem)
    > ilość transakcji 44 - magiczna liczba jakby nie patrzeć!
    > ilość stron wyciągu - 5

    Na 3 kartach transakcji 31 więc muszę jeszcze popracować żeby kolegę
    przebić :-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus