eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZ pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jacek Różycki" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
    Date: Mon, 28 Jan 2002 14:28:38 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <a33jsv$gtg$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc9.zgora.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1012224736 17328 217.99.132.9 (28 Jan 2002 13:32:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jan 2002 13:32:16 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:158104
    [ ukryj nagłówki ]

    Złożyłem wniosek w necie. Czekam 4 godz. Dzwonię do mBanku. Wysłuchuję
    przynudnawej reklamy. Łączę się z infolinią. Informują mnie, że rozmowy są
    rejestrowane - czuję się jak w stanie wojennym. Czy mam mówić kodem? Pytam
    się kiedy do mnie oddzwonią. Pani enigmatycznie odpowiada: "W ciągu 5 dni
    roboczych". Do tego zadzwonią między 7:00 a 22:00 (!). Chcę zrezygnować.
    Niestety muszę czekać aż "oni" do mnie zadzwonią...

    c.d.n.








Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1