  • 11. Data: 2004-06-30 14:52:21
    Temat: Re: Z zycia uniwersytetow powiatowych...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Więcej optymizmu!

    Uhhhh! Same zęby mi zgrzytają ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-06-30 15:04:57
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >> Więcej optymizmu!
    >
    >Uhhhh! Same zęby mi zgrzytają ;-))))

    Brak słońca Ci to robi. Powinnaś jeść więcej czekolady, albo wyjechać na
    urlop do zagranicznego kraju, najlepiej takiego, żebyś języka nie rozumiała,
    bo to bardzo uspokaja. Są pewnie jeszcze inne rekomendacje, ale już dawno
    zapomniałem jakie ;-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2004-06-30 15:22:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco <i...@s...com> wrote:
    > języka nie rozumiała, bo to bardzo uspokaja. Są pewnie jeszcze inne
    > rekomendacje, ale już dawno zapomniałem jakie ;-)

    seksista! ;)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 14. Data: 2004-06-30 15:29:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Brak słońca Ci to robi. Powinnaś jeść więcej czekolady, albo wyjechać na
    > urlop do zagranicznego kraju,

    Dopiero w sierpniu niestety ;-))))

    >najlepiej takiego, żebyś języka nie rozumiała,

    No niestety znam ;-))) A co? Przewidujesz spartolony urlop w związku z tym
    ;-)))?

    >Są pewnie jeszcze inne rekomendacje, ale już dawno
    > zapomniałem jakie ;-)

    Chętnie się zapoznam ;-)))

  • 15. Data: 2004-06-30 15:38:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Są pewnie jeszcze inne
    >
    > seksista! ;)

    E tam seksista - sam sie przecież przyznaje bez bicia, że "zapomniał" ;-))))

  • 16. Data: 2004-06-30 15:46:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > E tam seksista - sam sie przecież przyznaje bez bicia, że "zapomniał"
    > ;-))))

    Pewnie zaobroczkowany i mu wybila zona takie rzeczy :P

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 17. Data: 2004-06-30 15:46:05
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >E tam seksista - sam sie przecież przyznaje bez bicia, że "zapomniał" ;-))))

    No i żona mi zasadniczo nie pozwala...

  • 18. Data: 2004-06-30 15:46:53
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >seksista! ;)

    O ile dobrze pamiętam - TAK!

  • 19. Data: 2004-06-30 15:50:37
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >No niestety znam ;-))) A co? Przewidujesz spartolony urlop w związku z tym
    >;-)))?
    To zależy gdzie jedziesz. Ja tam wolę taki kraj, żebym nie mógł gazet czytać,
    bo się latwo denerwuję od tego. A i tak zazwyczaj się kończy na tym, że
    kupuję USA today co pozwala łączyć przyjemne (piszą glównie o sobie)z
    pożytecznym (czegoś się o świecie dowiaduję).

    >Chętnie się zapoznam ;-)))

    To już młodsze pokolenie musi mnie zastępić w tym dziele pobożnym ...

  • 20. Data: 2004-06-30 15:50:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pewnie zaobroczkowany i mu wybila zona takie rzeczy :P

    Biedaczek ;-))))