  • 21. Data: 2004-06-30 15:53:04
    Temat: Re: Z zycia uniwersytetow powiatowych...
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Pewnie zaobroczkowany i mu wybila zona takie rzeczy :P

    I ta ciągła pogoń za pieniądzem, co wszystkie inne myśli i płoche świata
    sprawki z głowy przegania, na brzęczącej mamonie um koncentrując...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 22. Data: 2004-06-30 15:54:02
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Biedaczek ;-))))

    Dzękuję za dobre słowo, tak mało dzisiaj wokol nas ludzi serdecznych i
    rozumiejących...

  • 23. Data: 2004-06-30 16:01:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco <i...@s...com> wrote:
    > To już młodsze pokolenie musi mnie zastępić w tym dziele pobożnym ...

    A Ty co?!? Zamiast tutaj dbac o tkanke narodowa, to na obczyznie siedzisz.
    Wracaj za kilka lat do nas :) Polska Cie potrzebuje! (i twoich dolarow :).

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 24. Data: 2004-06-30 16:04:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dzękuję za dobre słowo, tak mało dzisiaj wokol nas ludzi serdecznych i
    > rozumiejących...

    A tak jakoś postanowiłam pokazać ludzkie oblicze ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2004-06-30 16:04:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A Ty co?!? Zamiast tutaj dbac o tkanke narodowa, to na obczyznie siedzisz.
    > Wracaj za kilka lat do nas :) Polska Cie potrzebuje! (i twoich dolarow :).

    I posłanka Masłowska ;-))) HOWGH!

  • 26. Data: 2004-06-30 16:06:44
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >A Ty co?!? Zamiast tutaj dbac o tkanke narodowa, to na obczyznie siedzisz.
    >Wracaj za kilka lat do nas :) Polska Cie potrzebuje! (i twoich dolarow :).

    A skąd do Ciebie ta myśl przyszla, że ja na obczyżnie przebywam. Jam Ci krew
    z krwi i kość z kości ziemi naszej narodowej, kaganek oświaty między dzikich
    w dużym, brzydkim i centralnie położonym mieście niosący.
    Jakieś niedorozumienie chyba?

  • 27. Data: 2004-06-30 16:08:31
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >A tak jakoś postanowiłam pokazać ludzkie oblicze ;-)))

    To jeszcze zrób pobożny uczynek i przestań tamto dziewczę edukować, bo to jak
    serial brazylijski jest...

  • 28. Data: 2004-06-30 16:08:58
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >I posłanka Masłowska ;-))) HOWGH!

    To ja jednak może wyjadę...

  • 29. Data: 2004-06-30 16:12:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco <i...@s...com> wrote:
    > Jakieś niedorozumienie chyba?

    No to masz szczescie.
    Tylko mam nadzieje, ze o zastepowalnosc pokolen zadbales, bo jak nie, to do
    roboty! :)))

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 30. Data: 2004-06-30 16:14:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To jeszcze zrób pobożny uczynek i przestań tamto dziewczę edukować, bo to
    jak
    > serial brazylijski jest...

    Sęk w tym, że o ile dobrze czytam miedzy wierszami, to "dziewczę" pochodzi z
    instytucji na wyrost zwanej uniwersytetem, którą o zgrozo przymusowo
    finansuję z moich podatków ;-))) Stąd mój zapał edukacyjny ;-)))) Ale dobrze
    już dobrze - w ramach "pobożnego uczynku" mogę przestać. Może dzięki temu
    kiedyś dostanę sie do kotła z troche mniej gorącą smołą ;-))))