    From: "Łukasz Czerwiński ." <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ZBIERAM PIENIĄDZE NA LAPTOP DO NAUKI...
    Date: 25 Jan 2007 07:10:48 -0800

    Witam was serdecznie

    Jestem Łukasz Czerwiński, mam 16 lat, choruje na mózgowe
    porażenie dziecięce (nie chodzę, nie mówię i mam dużą
    spastykę). Mieszkam w Lublinie.
    Podjąłem się zbiórki pieniędzy na laptop, ponieważ żadna
    fundacja nie chce mi pomóc.
    Laptop pomoże mi wyjść na świat (możesz się śmiać, ale to jest
    prawda ). Będę dzięki niemu komunikować się z przyjaciółmi (nie
    poprzez Internet, bo moja mowa to pisanie na komputerze), będę mógł
    chodzić do szkoły na lekcje. Teraz jestem uwięziony w domu wokół
    mnie 4 ściany i cisza, takie życie to żadna przyjemność. Mam
    własną stronę internetową, która też jest rzadko odwiedzana:
    www.aswiatstron.cba.pl/index.htm
    Otworzyłem konto w Mbanku na które zbieram pieniądze na laptop,
    który pomoże mi się wyrwać z tego mojego świata.
    Wpłać mi coś jeśli chcesz, na nr konta:
    24 1140 2004 0000 3402 4099 0512
    Liczy się każda złotówka
    MAM JUŻ 1493ZŁ :) BRAKUJE MI 1147ZŁ... POMÓŻCIE
    Łukasz Czerwiński www.aswiatstron.cba.pl/index.htm

    Wyślij tą wiadomość wszystkim których masz książce adresowej
    E-mail i do przyjaciół, których masz na liście swojego
    komunikatora, w ten sposób też mi pomagasz