-
81. Data: 2015-05-15 18:34:04
Temat: Re: ZMIANA TOiP MERITUM
Od: wiatrak <w...@y...pl>
>>>> dziś zawitałem do placówki meritum w centrum Ciecina i wypowiedziałem
>>>> umowę. Prawie w drzwiach minąłem się z Panem który też wypowiedział
>>>> umowę i mówił że w ING ma za darmo :)
>>> 02.04 złożyłem wypowiedzenie a 07.04 dostałem maila z Meritum że
>>> dyspozycja "została przyjęta do realizacji z zachowaniem okresu
>>> wypowiedzenia".
>>
>> Mogłeś dopisać w wypowiedzeniu "w trybie natychmiastowym".
>
> Tia, idiotyczny bank. Poszedłem z formularzem wypełnionym, lasia w oddziale
> powiedziała, że musi wyklikać w systemie, upewniłęm się że to na zmianę
> warunków - potwierdziła... i taki sam mail. Zadzwoniłem, zareklamowałem (a
> co!) i do 10 dni mają rozpatrzyć... robią pod górę to niech się gonią
> podwójnie >:
>
Ja dziś złożyłem wypowiedzenie natychmiastowe ze względu na zmiany w
TOiP. Zobaczymy co dalej. Na razie kilka godzin po złożeniu loguję się
bez problemu. Czekam na maila z informacją, ze przyjęli. Zobaczymy w
jakim trybie.
-
82. Data: 2015-05-16 00:48:58
Temat: Re: ZMIANA TOiP MERITUM
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2015-05-15 o 18:34, wiatrak pisze:
>
>>>>> dziś zawitałem do placówki meritum w centrum Ciecina i wypowiedziałem
>>>>> umowę. Prawie w drzwiach minąłem się z Panem który też wypowiedział
>>>>> umowę i mówił że w ING ma za darmo :)
>>>> 02.04 złożyłem wypowiedzenie a 07.04 dostałem maila z Meritum że
>>>> dyspozycja "została przyjęta do realizacji z zachowaniem okresu
>>>> wypowiedzenia".
>>>
>>> Mogłeś dopisać w wypowiedzeniu "w trybie natychmiastowym".
>>
>> Tia, idiotyczny bank. Poszedłem z formularzem wypełnionym, lasia w
>> oddziale
>> powiedziała, że musi wyklikać w systemie, upewniłęm się że to na zmianę
>> warunków - potwierdziła... i taki sam mail. Zadzwoniłem,
>> zareklamowałem (a
>> co!) i do 10 dni mają rozpatrzyć... robią pod górę to niech się gonią
>> podwójnie >:
>>
>
> Ja dziś złożyłem wypowiedzenie natychmiastowe ze względu na zmiany w
> TOiP. Zobaczymy co dalej. Na razie kilka godzin po złożeniu loguję się
> bez problemu. Czekam na maila z informacją, ze przyjęli. Zobaczymy w
> jakim trybie.
Zapewne mają termin z rozwiązaniem do 01.06.2015. Ja poszedłem do
oddziału 28.04 i poprosiłem o rozwiązanie w związku z brakiem akceptacji
zmian, dali mi do podpisania rozwiązanie z miesięcznym trybem
wypowiedzenia; nie protestowałem bo termin wypowiedzenia i tak upływał
przed wprowadzeniem zmian; jakbym składał wypowiedzenie w maju to już by
to miało znaczenie.
--
Liwiusz
-
83. Data: 2015-05-16 11:29:09
Temat: Re: ZMIANA TOiP MERITUM
Od: RobertS <b...@x...pl>
W dniu 2015-05-16 o 00:48, Liwiusz pisze:
> Zapewne mają termin z rozwiązaniem do 01.06.2015. Ja poszedłem do
> oddziału 28.04 i poprosiłem o rozwiązanie w związku z brakiem akceptacji
> zmian, dali mi do podpisania rozwiązanie z miesięcznym trybem
> wypowiedzenia; nie protestowałem bo termin wypowiedzenia i tak upływał
> przed wprowadzeniem zmian; jakbym składał wypowiedzenie w maju to już by
> to miało znaczenie.
>
zrobiłeś źle, zwyczajnie informujesz bank, że NIE akceptujesz nowych
warunków; to bank decyduje czy wypowiada umowę czy też nie
w wielu przypadkach istotne jest to kto wypowiada umowę, klient czy bank
--
pozdrawiam
RobertS