-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "MK" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Za co celebryta wkurza sie na bank ;)
Date: Sun, 28 Feb 2010 12:20:43 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 28
Message-ID: <hmdjij$lll$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.243.210.251
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1267356051 22197 109.243.210.251 (28 Feb 2010 11:20:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Feb 2010 11:20:51 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: macka
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:520059
[ ukryj nagłówki ]- A co jeszcze pana denerwuje w polskim systemie bankowym?
- Nie czuję się na siłach, by w sposób fachowy wypowiadać się na ten temat.
Mogę jedynie spojrzeć na nie od strony ich klienta. W Wielkiej Brytanii jest
takie określenie "user friendly", które oznacza, że coś jest przyjazne dla
użytkownika. Kiedy w Polsce w 1989 roku rozpoczęły się reformy gospodarcze,
to objęły one także nasze banki. Wygląda, że spośród wszystkich sektorów
gospodarki one najszybciej dostosowały się do nowej rzeczywistości
ekonomicznej. Zobaczyły na świecie jak to wygląda i duża część z nich uważa
się za nowoczesne. Dziś po ponad 20 latach reform można się w niektórych
przypadkach mocno rozczarować. Podam przykład. Pewnego dnia chciałem kupić
płytę z muzyką przez internet w sklepie znajdującym się w Nowym Jorku.
Złożyłem zamówienie, a jako sposób zapłaty wybrałem kartę kredytową, bo
wydawało mi się to zupełnie normalne. Jakie było moje zdziwienie, gdy
dowiedziałem się, że przelanie pieniędzy na odpowiednie konto bankowi zajęło
ponad tydzień. W dobie internetu tak długi okres oczekiwania jest nie do
przyjęcia. Nie wiem dlaczego tak się stało. Zresztą mój bank nie podał mi
logicznego wytłumaczenia swojej opieszałości. To jest jakiś absurd. W ciągu
tygodnia mogłem sam wsiąść w samolot, polecieć do Nowego Jorku, kupić nie
tylko tę płytę, ale także jeszcze inne i zapłacić za wszystko gotówką.
Zarobiłyby linie lotnicze, sklepy, hotele, restauracje, ale nie banki.
Zresztą kiedyś tak było i chyba nie jest celem niektórych polskich banków
wracać do rozwiązań z minionych czasów.
http://biznes.onet.pl/mysle-na-wszelki-wypadek,18527
,3183652,1,prasa-detal
MK
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...