eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZa co celebryta wkurza sie na bank ;)Za co celebryta wkurza sie na bank ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Za co celebryta wkurza sie na bank ;)
    Date: Sun, 28 Feb 2010 12:20:43 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <hmdjij$lll$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.243.210.251
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1267356051 22197 109.243.210.251 (28 Feb 2010 11:20:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Feb 2010 11:20:51 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: macka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:520059
    [ ukryj nagłówki ]

    - A co jeszcze pana denerwuje w polskim systemie bankowym?

    - Nie czuję się na siłach, by w sposób fachowy wypowiadać się na ten temat.
    Mogę jedynie spojrzeć na nie od strony ich klienta. W Wielkiej Brytanii jest
    takie określenie "user friendly", które oznacza, że coś jest przyjazne dla
    użytkownika. Kiedy w Polsce w 1989 roku rozpoczęły się reformy gospodarcze,
    to objęły one także nasze banki. Wygląda, że spośród wszystkich sektorów
    gospodarki one najszybciej dostosowały się do nowej rzeczywistości
    ekonomicznej. Zobaczyły na świecie jak to wygląda i duża część z nich uważa
    się za nowoczesne. Dziś po ponad 20 latach reform można się w niektórych
    przypadkach mocno rozczarować. Podam przykład. Pewnego dnia chciałem kupić
    płytę z muzyką przez internet w sklepie znajdującym się w Nowym Jorku.
    Złożyłem zamówienie, a jako sposób zapłaty wybrałem kartę kredytową, bo
    wydawało mi się to zupełnie normalne. Jakie było moje zdziwienie, gdy
    dowiedziałem się, że przelanie pieniędzy na odpowiednie konto bankowi zajęło
    ponad tydzień. W dobie internetu tak długi okres oczekiwania jest nie do
    przyjęcia. Nie wiem dlaczego tak się stało. Zresztą mój bank nie podał mi
    logicznego wytłumaczenia swojej opieszałości. To jest jakiś absurd. W ciągu
    tygodnia mogłem sam wsiąść w samolot, polecieć do Nowego Jorku, kupić nie
    tylko tę płytę, ale także jeszcze inne i zapłacić za wszystko gotówką.
    Zarobiłyby linie lotnicze, sklepy, hotele, restauracje, ale nie banki.
    Zresztą kiedyś tak było i chyba nie jest celem niektórych polskich banków
    wracać do rozwiązań z minionych czasów.

    http://biznes.onet.pl/mysle-na-wszelki-wypadek,18527
    ,3183652,1,prasa-detal

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1